کد خبر : 1701136 | 19 مرداد 1399 ساعت 21:02 | 5.6K بازدید | 1 دیدگاه

سایپا و مدعی دیگر؛ بازهم تساوی در راه است؟

شاگردان ابراهیم صادقی امیدوارند بتوانند فردا با کسب حداقل امتیاز مقابل تیم مدعی فولاد در خوزستان راهی تهران شوند و خطر سقوط را پشت سر بگذارند.

سایپا و مدعی دیگر؛ بازهم تساوی در راه است؟

به گزارش "ورزش سه" یکی از تیم‌های پرتساوی در لیگ نوزدهم، سایپا تهران است که تحت هدایت ابراهیم صادقی امسال توانسته نتایج سینوسی را با تیم جوان خود کسب کند؛ نتایجی که باعث شده سایپایی‌ها هنوز خطر سقوط را احساس کنند و نیاز به آن دارند تا برای بقا در لیگ نوزدهم، از سه دیدار پیش‎روی حداقل پنج امتیاز به دست آورند. آن‌ها در اولین دیدار فینال‌گونه خود باید فردا در اهواز به مصاف فولاد بروند، تیمی که برای کسب سهمیه آسیایی نیاز مبرمی به سه امتیاز فردا دارد.

 

یکی از نقاط قوت تیم سایپا اما در فصل جاری و به ویژه نیم فصل دوم، نتایج خوب آن‌ها مقابل تیم‌های مدعی است؛ به جز شکست سه گله مقابل تراکتور، شاگردان صادقی موفق شدند در سه دیدار متوالی استقلال، سپاهان و شهر خودرو را متوقف کنند و معادلات بالای جدول را تغییر دهند. حال برای دیدار فردا هم تیم‌های مدعی در جدول امیدوارند که سایپا به روند خوب خود در نیم فصل دوم مقابل مدعیان ادامه دهد و فولاد را متوقف کند تا بار دیگر شرایط در بالای جدول دستخوش تغییرات مهمی شود.

 

خبر خوب برای صادقی در آستانه بازی فردا، بازگشت حامد فلاح زاده کاپیتان و سنگربان باتجربه این تیم است که بدون تردید می‌تواند با حضور در میدان کمک شایانی به سایپایی‌ها کند.

دیدگاه‌ها