کد خبر : 1701140 | 19 مرداد 1399 ساعت 21:28 | 56.6K بازدید | 0 دیدگاه

از رونالدو تا بوفون؛ حامیان انتخاب عجیب یوونتوس!

به نظر می رسد آندره پیرلو در همین بدو ورود به یوونتوس از مقبولیت قابل توجهی در این تیم برخوردار است.

از رونالدو تا بوفون؛ حامیان انتخاب عجیب یوونتوس!

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از یک روز بعد از حذف مقابل لیون در لیگ قهرمانان بود که مدیران یوونتوس تصمیم به اخراج مائوریتسیو ساری گرفتند و علیرغم مطرح شدن نام های فراوان، این آندره پیرلو بود که به عنوان سرمربی جدید بیانکونری برگزیده شد، انتخابی که شاید تعجب بسیاری از هواداران این باشگاه را برانگیخت.

 

1518227

 

اما توتواسپورت در گزارشی مدعی شد مائوریتسیو پوچتینو و زین الدین زیدان گزینه های اول آندره آنیلی بودند. پوچتینو حقوقی حدود 12 میلیون یورو می خواست که با توجه به غرامت 20 میلیونی به سرای بسیار زیاد بود و زیدان نیز پاسخ منفی به پیشنهاد یوونتوس داد، پس در نهایت آنها به این نتیجه رسیدند با پیرلو توافق کنند.

 

اما یکی از دلایل این انتخاب متفاوت حمایت بازیکنان بزرگ رختکن بود. در واقع ستاره هایی چون کریستیانو رونالدو، جیجی بوفون و جوزجو کیه لینی علاقمند به حضور پیرلو روی نیمکت یوونتوس بودند و او از همین حالا از حمایت ارکان اصلی رختکن برخوردار است. پیرلو در دوران حضور در ترکیب یوونتوس زیر نظر مکس آلگری و آنتونیو کونته، دو سرمربی موفق و پیشین باشگاه بازی کرد و از اندیشه های آنها الهام گرفته است. آنیلی اعتقاد فراوانی به انتخاب جدیدش دارد و تصور می کند پیرلو می تواند مانند زیدان در رئال مادرید موفق ظاهر شده و در سالهای آینده جام های فراوانی را برای بیانکونری به ارمغان آورد.

دیدگاه‌ها