کد خبر : 1701144 | 19 مرداد 1399 ساعت 21:28 | 39.7K بازدید | 0 دیدگاه

انتقال پدیده رئال مادرید به ویارئال قطعی شد

ر اساس ادعای آاس انتقال تاکه فوسا کوبو به ویارئال قطعی شده است.

انتقال پدیده رئال مادرید به ویارئال قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از عملکرد درخشان در مسابقات پیش فصل رئال مادرید شایعاتی در رابطه با احتمال باقی ماندن تاکه فوسا کوبو در جمع شاگردان زین الدین زیدان مطرح شد اما نهایتا این پدیده ژاپنی به یک تیم لالیگایی یعنی مایورکا قرض داده شد تا بتواند بعد از نشان دادن قابلیت‌های خود دوباره به سانتیاگو برنابئو بازگردد.

 

تاکه فوسا کوبو در فصل 20-2019 یکی از بهترین بازیکنان تیم سقوط کرده مایورکا بود و عملکرد درخشانی را در این باشگاه اسپانیایی ارائه داد. با این وجود به نظر می رسد که سران لوس بلانکوس اعتقاد دارند که ستاره ژاپنی هنوز به کسب تجربه احتیاج دارد و با بازگشت زودهنگام به رئال این اتفاق برایش رخ نخواهد داد چراکه او مجبور است نیمکت‌نشین ستاره‌های بزرگ این تیم باشد.

 

 

1516377

 

 

طی هفته‌های اخیر از تیم‌هایی نظیر سویا ویارئال به عنوان مقصد احتمالی کوبو یاد شد. با این حال طی روزهای اخیر منابع اسپانیایی گزارش دادند که این پدیده ژاپنی در آستانه انتقال به ویارئال قرار دارد. حالا و در همین رابطه آاس مدعی شده که انتقال تاکه فوسا کوبو به جمع زیردریاییهای زرد قطعی شده و این بازیکن با قرارداد قرضی یک ساله به این تیم اضافه خواهد شد. آاس همچنین ادعا می کند که این ستاره ژاپنی فردا در تست پزشکی ویارئال شرکت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها