کد خبر : 1701150 | 19 مرداد 1399 ساعت 22:18 | 32.6K بازدید | 1 دیدگاه

اقدام جالب بایرن مونیخ؛ سفر به پرتغال اما نه لیسبون

تیم بایرن مونیخ در فاصله پنج روز مانده به تقابل حساس برابر بارسا به پرتغال سفر کرده اما نه شهر لیسبون.

اقدام جالب بایرن مونیخ؛ سفر به پرتغال اما نه لیسبون

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته موفق شد در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 4-1 چلسی را در هم بکوبد تا در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت به بهترین شکل ممکن و با نتیجه 7-1 به مرحله بعدی رقابت های چمپیونزلیگ صعود کرده باشد.

 

شاگردان هانسی فلیک حالا در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف بارسلونا بروند. این مسابقه جمعه شب برگزار خواهد شد و با توجه به عملکردی که باواریایی‌ها طی مسابقات قبلی خود به نمایش گذاشته اند، آن ها حالا یکی از مهم‌ترین شانس‌های قهرمانی چمپیونزلیگ به حساب می آیند.

 

 

1518232

 

 

نکته جالب توجه درباره تیم بایرن مونیخ اینکه آنها حالا در فاصله پنج روز مانده به دیدار مقابل بارسلونا به کشور پرتغال سفر کرده‌اند اما مقصد اولیه آنها شهری که مسابقات در آن برگزار می‌شود یعنی لیسبون نبوده است چرا که آن ها امروز راهی شهر لاگوس پرتغال شدند و قرار است تا پنج شنبه یعنی یک روز مانده به تقابل برابر بارسا در این شهر باقی بمانند و پس از آن راهی لیسبون شوند.

 

باشگاه آلمانی به دلیل مسائل مربوط به ویروس کرونا اقدامات ویژه ای را در رابطه با سلامتی بازیکنان انجام داده و اقامت بایرنی ها در پرتغال بسیار امن به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها