کد خبر : 1701187 | 20 مرداد 1399 ساعت 10:30 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

مودریچ: حالا وقت کار و پیروزی‌های جدید است

لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید نسبت به حذف این تیم از لیگ قهرمانان واکنش نشان داده و می‌گوید حالا وقت برگشت به کار و کسب پیروزی‌های جدید است.

مودریچ: حالا وقت کار و پیروزی‌های جدید است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف رئال مادرید از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که با دو شکست مقابل منچسترسیتی در بازیهای رفت و برگشت اتفاق افتاد این تیم تا حدودی تحت فشار قرار گرفته. در میانه این فشارها لوکا مودریچ ستاره کروات این تیم به همراه چند نفر دیگر از جمله فده والورده و لوکاس واسکز در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داده و خواهان بازگشت شرایط رئال به شرایط نرمال شدند.

 

1518271

 

بعد از آنکه دیروز کاپیتان رئال سرخیو راموس و دروازه بانش تیبو کورتوا پیامهایی خطاب به هواداران منتشر کردند حالا نوبت لوکا مودریچ است که درباره این شکست با هواداران رئال صحبت کند.

 

1518272

 

مودریچ ستاره خط میانی رئال و برنده توپ طلا از ناراحتی خود بابت حذف شدن تیمش از چمپیونزلیگ صحبت کرده و در اینستاگرام خود نوشت: " سفر اروپایی ما زودتر از آنچه دوست داشتیم به پایان رسید. این خیلی ناراحت کننده است چون تاریخ این باشگاه همیشه با پیروزی عجین شده. ولی این نباید باعث شود دو قهرمانی مان را فراموش کنیم. ما در یک لیگ بزرگ و خاص مثل لالیگا قهرمان شدیم و سوپرکاپ را هم فتح کردیم. از این لحظه تنها به فکر بازگشت به کار و پیروزیهای جدید هستیم. از همه مادریدی ها تشکر می کنم. به پیش مادرید".

دیدگاه‌ها