کد خبر : 1701192 | 20 مرداد 1399 ساعت 11:01 | 5.3K بازدید | 1 دیدگاه

داورزنی به آکادمی نرفت

انتقادهای تند کارخانه از سیاست های فدراسیون

سرمربی تیم والیبال سایپا در مراسم قرعه کشی لیگ برتر والیبال به انتقاد از سیاست های فدراسیون پرداخت.

انتقادهای تند کارخانه از سیاست های فدراسیون

به گزارش "ورزش سه"، مراسم قرعه‌کشی سی و چهارمین دوره لیگ برتر والیبال با حضور مسئولان فدراسیون و نمایندگان باشگاه‌های شرکت‌کننده و در غیاب محمدرضا داورزنی صبح امروز در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد.


بعد از توضیحاتی که از سوی مسئولان فدراسیون داده شد، مصطفی کارخانه یکی از قدیمی ترین مربیان لیگ برتر که امسال هدایت تیم سایپا را برعهده دارد، به انتقاد از برخی سیاست های فدراسیون پرداخت.


کارخانه در بخشی از صحبت های خود گفت: لیگ ما حرفه ای شده و انتظار داریم که فدراسیون هم حرفه ای عمل کند. طراحی یک لوگو یا اهدای یک کاپ باکیفیت به قهرمان چقدر هزینه دارد. فدراسیون 150 میلیون تومان ورودی از باشگاهها می گیرد. 10 درصد قرارداد بازیکنان و مربیان هم که به فدراسیون می رسد. در مجموع 200، 300 میلیون تومان از باشگاهها می گیرید، اما کاپی می دهید که یک سال ما قهرمان شدیم و وقتی آن را به باشگاه بردیم، دیدیم پایه اش کنده شد! مگر تهیه یک کاپ باکیفیت چقدر هزینه دارد؟


وی افزود: باید از کشورهای دیگر الگو بگیریم. شما به سری آ و پلاس لیگا نگاه کنید. واقعا شرایط لیگ آن ها با ما یکی است؟ جالب اینجاست که شنیدم در مجمع هم مطرح شده که از تبلیغات 60 درصد به فدراسیون می رسد و 40 درصد به باشگاهها. پس باشگاهها از کجا باید پول به دست بیاورند؟

دیدگاه‌ها