کد خبر : 1701195 | 20 مرداد 1399 ساعت 11:24 | 13.6K بازدید | 2 دیدگاه

لیگ 2؛ چوکا با مساوی قهرمان می شود

لیگ 2 که در دو گروه 14 تیمی در جریان است دو هفته دیگر به پایان می رسد و تیم های اول به طور مستقیم به لیگ یک صعود می کنند و برنده تیم های دوم هم راهی لیگ یک می شود.

به گزارش "ورزش سه"، در گروه الف با اینکه معادلات پیچیده است تیم خیبر خرم آباد بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد و اگر در دو بازی باقی مانده دچار لغزش نشود مستقیم راهی لیگ یک می شود. این تیم در هفته پیش رو بازی سختی را در برابر استقلال ملاثانی پیش رو دارد. به این خاطر که تیم میهمان یکی از مدعیان صعود به لیگ یک بشمار می رود. هنوز کمیته انضباطی نتیجه دیدار نیمه تمام استقلال ملاثانی با شهید قندی یزد را اعلام نکرده. نتیجه این دیدار می تواند در سرنوشت صعود دو تیم به لیگ یک نقش داشته باشد.

 

از دیگر دیدارهای حساس هفته بیست و پنجم در گروه ب دیدار شهید قندی یزد با فولاد نوین اهواز است. نتیجه مساوی در این دیدار رقبا را خوشحال خواهد کرد. تیم برنده شانس زیادی برای صعود دست کم به عنوان تیم دوم خواهد داشت. به خصوص تیم شهید قندی یزد اگر برنده دیدار نیمه تمام با استقلال ملاثانی شود. تیم شهرداری آستارا دیگر مدعی گروه الف این هفته میزبان است و با عبور از سد شهرداری همدان می تواند در جدول صعود به لیگ یک باقی بماند. برنامه بازی های این هفته در گروه الف از این قرار است:

 

برنامه دیدارهای هفته 25 – گروه الف

 

سه‌شنبه ۲۱ مرداد – ساعت 20:15

 

خیبر خرم آباد - استقلال ملاثانی
شهرداری آستارا - شهرداری همدان
شهید قندی یزد - فولاد نوین اهواز
میلادمهر تهران - مس نوین کرمان
امید گناوه - اترک بجنورد
آوالان کامیاران - شهردارى فومن
کارون اروند خرمشهر - کاسپین قزوین

 

1518278

 

و اما در گروه ب بیشترین شانس قهرمانی را تیم چوکا دارد. چوکا در هفته پیش رو بازی با تیم دوم در همدان را تجربه خواهد کرد. یعنی پاس همدان. چوکا با تساوی در این دیدار قهرمان و صعود خود را به لیگ یک – یک هفته پیش از پایان بازی ها جشن می گیرد. در این گروه جدا از پاس همدان هیچ تیمی برای صعود به مرحله پلی آف شانس ندارد. برنامه بازی های گروه ب در هفته بیست و پنجم از این قرار است:

 

برنامه دیدارهای هفته 25 – گروه ب


پنجشنبه ۲۳ مرداد – ساعت 20:15

 

پاس همدان - چوکا تالش
شهدای بابلسر - شهرداری ماهشهر
شهرداری بندرعباس - نفت و گاز گچساران
مس شهر بابک - سردار بوکان
ملی حفاری اهواز - ایرانجوان بوشهر
بعثت کرمانشاه - شهدای رزکان کرج
شهرداری بم - نفت امیدیه

 

1518279

 

دیدگاه‌ها