کد خبر : 1701206 | 20 مرداد 1399 ساعت 12:01 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

کمک روحی به قایدی با تجویز آقای گل سابق

رضا عنایتی در آخرین تمرین استقلال پیش از دیدار با سپاهان حاضر شد تا باعث افزایش روحیه شاگردان مجیدی شود.

کمک روحی به قایدی با تجویز آقای گل سابق

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، فردا شب بین تیم های استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. این دیدار برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است. در یک سوی میدان، فرهاد مجیدی حضور دارد که قول قهرمانی در این جام را به هواداران استقلال داده و سوی دیگر زمین نیز امیر قلعه نویی قرار دارد که با توجه به تیمی که در اختیارش بود، از او انتظار می رفت که به قهرمانی های پیاپی پرسپولیس پایان دهد و نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه امکان دارد تیم او سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را نیز از دست بدهد.


با غیبت قطعی دیاباته و مطهری در دیدار فردا، تمامی امیدهای فرهاد برای گلزنی در دیدار فردا، به مهاجم بوشهری استقلال دوخته شده است. مهدی قایدی که در این فصل عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت، در 11 دیدار گذشته استقلال موفق به گلزنی نشده و حالا همه امیدوارند که در این دیدار حساس، بالاخره طلسم گل نزدن های باشوی کوچک شکسته شود.


قایدی در طول این فصل، در تمامی رقابت ها 30 بار برای آبی پوشان به میدان رفته و با به ثمر رساندن 11 گل و دادن 6 پاس گل یکی از بهترین های استقلال بوده است. اما نکته ای که باعث ناراحتی قایدی شده، طلسم شدن او در طول 12 دیدار گذشته است. قایدی آخرین بار در دیدار هفته هیجدهم لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان موفق به گلزنی شد و پس از آن در 11 دیدار لیگ برتر و یک دیدار جام باشگاههای آسیا موفق به گلزنی نشده است.


شاید همین بالا بودن انتظارات از قایدی که تا حدودی نیز این انتظارات زیاد از حد است، باعث شده او روحیه خود را از دست داده و در زدن گل دهمش در لیگ و دوازدهمین گل فصلش برای استقلال در همه رقابت ها، ناکام باشد. عملکرد فنی قایدی تا به اینجای کار فوق العاده و کاملا قابل قبول بوده و حتی اگر مهاجم 21 ساله استقلال تا پایان فصل نیز موفق به گلزنی نشود، نمی توان عملکرد درخشان او در این فصل را نادیده گرفت.


پس از ناکامی قایدی در باز کردن دروازه سپاهان، او با چشمانی اشکبار در آغوش فرهاد مجیدی پناه گرفت و در دیدار با شهرخودرو نیز 2 فرصت خوب گلزنی را از دست داد و پس از بازی، در یک پست اینستاگرامی از هواداران استقلال عذرخواهی کرد.


حالا و در آستانه دیدار حساس با سپاهان، رضا عنایتی یکی از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه استقلال، در تمرینات آبی پوشان حاضر شد و با قایدی به گپ و گفت پرداخت. قطعا حضور عنایتی و روحیه دادن او به قایدی جوان، می تواند روی عملکرد مهاجم بوشهری استقلال تاثیر مثبت بگذارد و طلسم ناکامی های باشوی کوچک هرچه زودتر شکسته شود.
شاید محور صحبت های عنایتی با قایدی در این خصوص بوده که بهترین مهاجمان دنیا نیز در مقاطعی دچار بحران گل نزدن می شوند و مهدی نیز که هنوز سن و سال آنچنانی ای ندارد، نباید خودش را ببازد. نیمار استقلالی ها قطعا می تواند در دیدارهای باقی مانده، عصای دست فرهاد مجیدی باشد.

دیدگاه‌ها