کد خبر : 1701213 | 20 مرداد 1399 ساعت 12:19 | 11.4K بازدید | 3 دیدگاه

سقوط آزاد فجر مهابادی؛ چه شد که اینطور شد ؟

تفاوت نتایج به دست آمده برای فجرسپاسی شیراز در نیم فصل نخست و نیم فصل دوم باعث شد تا آن‌ها از مدعی نخست صعود به لیگ برتر تا میانه‌های جدول سقوط آزادی داشته باشند.

سقوط آزاد فجر مهابادی؛ چه شد که اینطور شد ؟

به گزارش "ورزش سه" هر چند ثبات کادرفنی در طول فصل جاری لیگ آزادگان در تیم فجرسپاسی انجام گرفت و داوود مهابادی از ابتدا تاکنون سکان این تیم ریشه دار شیرازی را برعهده داشته است اما نتایج نیم فصل اول و نیم فصل دوم این تیم اصلا با یکدیگر قابل مقایسه نیستند؛ فجری‌ها نیم فصل نخست را در شرایطی به پایان بردند که جایگاه دوم را در اختیار داشتند.

 

اما در نیم فصل دوم فجر سپاسی به سرازیری افتاد و سقوطی آزاد در جدول را داشت؛ آن‌ها با مهابادی از 15 دیدار توانستند تنها 6 امتیاز به دست آورند تا با نتایج فوق العاده ضعیف از دوم جدول راهی جایگاه یازدهم شوند و به طور کامل امیدها برای بازگشت دوباره فجرسپاسی به سطح اول فوتبال ایران ناامید شود.

 

سرانجام ناکامی در کسب پیروزی شب گذشته برای فجر در خانه به پایان رسید و آن‌ها توانستند نیروی زمینی که یکی از تیم‌های کاندیدای سقوط به لیگ دو است را در شیراز با چهار گل شکست بدهند تا به 15 بازی بدون برد خود پایان بخشند؛ در هفته پایانی در دیداری تشریفاتی باید به دیدار سپیدرود رشت بروند که در بهترین حالت پیروزی آن‌ها می‌تواند فجر را به جایگاه دهم جدول بفرستد که برای آن‌ها در فصل جاری اصلا قابل قبول نیست!

 

چرا که فجر سپاسی امسال توانست دو هفته صدرنشینی و یک نیم فصل حضور در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر را تجربه کند اما نبردن‌های متوالی این تیم در نیم فصل دوم کاملا شرایط را برای فجر تغییر داد و آن‌ها را به نیمه پایین جدول فرستاد؛ نتایجی دور از انتظار که برای فجرسپاسی رقم خورد تا همچنان استان فارس و شهر شیراز در سطح اول فوتبال ایران بدون نماینده بمانند.

 

دیدگاه‌ها