کد خبر : 1701222 | 20 مرداد 1399 ساعت 13:08 | 59.5K بازدید | 114 دیدگاه

بازی سال - بکش تا زنده بمانی 

نظرسنجی: استقلال - سپاهان را پیش‌بینی کنید

نام استقلال و سپاهان به خودی خود باعث ایجاد شور و حرارت و هیجان است، حال اینکه دو تیم در یک تک بازی حذفی به مصاف هم بروند، خود کوره داغ این بازی را دو چندان می کند.

نظرسنجی: استقلال - سپاهان را پیش‌بینی کنید

به گزارش "ورزش سه"، دیدار استقلال و سپاهان از آن دیدارهاست که فرصت زندگی مجدد پس از شکست را نداری. دو تیمی که فصل را با هزار امید و آرزو آغاز کردند تا بتوانند چیزی را که سالهاس هوادارانشان در انتظارش هستند، به ارمغان بیاروند. جام زرین لیگ نوزدهم. اما روزگار بسیار بدعهد تر از آن چیزی است که فکرش را بکنی. شما ممکن است یک نیم فصل نبازی، ممکن است 8 هفته گل نخوری، ممکن است با سیستم فراموش شده ای در فوتبال ایران بازی های فوق العاده و پر گلی را ارائه دهی، اما به یکباره کاخ آرزوهایتان بر سرتان آوار شود و لیگ را از دست بدهید و در کورسوی جام دوم فوتبال ایران به دنبال حفظ آبرو باشید.


استقلال و سپاهانی که تا نیم فصل از شانس های اصلی قهرمانی بودند، به یکباره به هزار و یک دلیل لیگ را به پرسپولیس باختند تا در جام شگفتی ها به دنبال خریدن اعتبار باشند. جامی که امسال هیچ جایش به جام شگفتی ها شبیه نبود و از 5 تیم باقیمانده در این تورنمنت، 4 تای آن تیم های بالای جدولی هستند.


امیر قلعه نویی که نام او با افتخارات استقلال در لیگ برتر عجین شده و در واقع استقلال در لیگ برتر هر چه دارد از اوست، امشب به استادیومی برمی‌گردد که در آن و با لباس استقلال اسم و رسمی پیدا کرد و حالا با مسلح کردن شاگردانش قصد دارد خانه اول خودش را ویران کند تا در این جنگ تمام عیار، خودش زنده بماند. امیری که با اول شدن خوی گرفته بود، اکنون سالهاست جامی نبرده و عجیب است که آخرین قهرمانیش، همان آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر است و حالا در قامت یک رقیب تشنه جام، نمی خواهد روند قهرمان نشدن هایش در فوتبال به 7 سال بکشد.

 

1518303

جدال امید نورافکن و وریا غفوری از نکات جذاب و حاشیه‌ای بازی امروز است- 
طرح از سبحان ضرغامی


اما در سوی دیگر میدان فرهادی قرار دارد که خوب می داند تمام تصمیم های زندگیش برابری میکند با تصمیم این فصلش. تصمیمی مبنی بر اینکه بپذیرد پا جای پای یکی از بهترین سرمربیان سالهای اخیر آبی پوشان بگذارد و بپذیرد که می تواند موفقیت های تیم استراماچونی را ادامه دهد. تصمیمی بغایت سخت و خطرناکمگر آنکه فرهاد بتواند با بالای سر بردن جام حذفی، دل هواداران را بدست آورد و اگر در این راه سپاهان و پرسپولیس را از سر راه بردارد، قطعا نه تنها محبوبیت سابقش را بدست می آورد بلکه بیشتر هم خواهد شد و هواداران آبی در مورد مجیدی و استرا خواهند گفت صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت!


اما فقط اثبات به هواداران، هدف فرهاد نیست. همه از جنگ او با امیر خبر داریم. حتی اگر همین امروز همدیگر را در آغوش گیرند و بگویند همه چیز گل و بلبل است، ما که می دانیم آنها از دیرباز در دو سمت مخالف یکدیگر ایستاده اند. فرهاد هفته پیش مچ امیری را خواباند که به دلایل بیماری، از قاب جادویی شاهد شکست شاگردانش بود. اما امشب قضیه فرق می کند. امیر روی نیمکت است و قصد باخت ندارد و نمی خواهد امسال با آن همه مهره ای که در اصفهان دور هم جمع کرده، تنها به دنبال یک سهمیه در لیگ باشد. او جام می خواهد، آن هم به هر قیمتی!


*دیدار امشب دو تیم، از ساعت 20:30 و با قضاوت موعود بنیادی فر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. شما می توانید در این بخش نظرات و پیش بینی خودتان را در مورد این دیدار اعلام کنید تا نظرات شما در کمترین زمان ممکن به نمایش گذاشته شود.

دیدگاه‌ها