کد خبر : 1701236 | 20 مرداد 1399 ساعت 14:58 | 30.9K بازدید | 5 دیدگاه

گزارش؛

بایرن در ترسناک ترین حالت ممکن برابر بارسلونا

بایرن مونیخ بدون شک آماده ترین تیم این روزهای فوتبال اروپاست و شانس اول صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان در بازی برابر بارسا محسوب می شود.

بایرن در ترسناک ترین حالت ممکن برابر بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بایرن و بارسا جمعه پیش رو در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان جدال نفس گیری را پیش رو خواهند داشت. آبی اناری ها پس از شکست دادن ناپولی به این مرحله رسیدند و بایرن هم با برتری قاطع 7-1 بر چلسی در مجموع دو بازی رفت و برگشت، توانست مجوز حضور در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

هانسی فلیک که از سوم نوامبر 2019 جانشین نیکو کوواچ در بایرن شد، توانسته این تیم را به یک غول مهارناپذیر تبدیل کند. هرچند بایرن در ماه دسامبر دو شکست متوالی در بوندسلیگا را تجربه کرد ولی پس از شروع نیم فصل دوم، دیگر توقف ناپذیر نشان داده است.

 

 

1506149

 

 

مونیخی ها پیش از وقفه بوندسلیگا موفق به کسب 10 پیروزی و یک تساوی شدند و پس از تعطیلی فوتبال به دلیل شیوع کرونا و 2 ماه وقفه، به 9 برد متوالی در بوندسلیگا و دو برد در جام حذفی آلمان دست پیدا کردند. 21 پیروزی و یک تساوی در بازی های داخلی نشان از قدرت فوق العاده مونیخی ها دارد. به اینها برد اخیر برابر چلسی در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را هم اضافه کنید.

 

بایرن پس از 15 تیر که فینال جام حذفی را برابر لورکوزن انجام داد تا بازی برابر چلسی، نزدیک به یک ماه بدون بازی رسمی بود ولی مشخص شد که این دوری طولانی هم ریتم و فرم خوب این تیم را از بین نبرده است.

بایرن با روبرتو لواندوفسکی ستاره خطرناک خود برابر بارسا قرار خواهد گرفت. مهاجم لهستانی در 31 سالگی توانست 34 گل در بوندسلیگا به ثمر برساند و در مجموع 44 بازی فصل خود توانسته 53 گل به ثمر برساند که آماری استثنایی محسوب می شود.

 

دیدگاه‌ها