کد خبر : 1701238 | 20 مرداد 1399 ساعت 15:18 | 20.2K بازدید | 2 دیدگاه

مجیدی امشب توپ را به قلعه نویی می‌دهد؟

دیدار امشب تیم های استقلال و سپاهان نبرد مرگ و زندگی است ، در این نبرد تیمی برنده خواهد شد که از داشته های خود بهترین استفاده را ببرد

مجیدی امشب توپ را به قلعه نویی می‌دهد؟

 به گزارش "ورزش سه " دیدار حساس مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بین تیم های استقلال و سپاهان امشب از ساعت 20:30دقیقه با قضاوت موعد بنیادی فر آغاز خواهد شد.بعد از بازی هفته گذشته دو تیم و پیروزی شاگردان مجیدی برابر امیر قلعه نویی با یک یار کمتر حساسیت های این بازی استاد و شاگردی با توجه به پیروزی مجیدی در نیمه مربیان بیش از گذشته شده است.


در بازی امشب مجیدی به دلیل مصدومیت نمی تواند از شیخ دیاباته ، امیرارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی استفاده کند و از مثلث هجومی خود تنها مهدی قایدی را در دسترس می بیند.قایدی که بیش از شش ماه است موفق به گلزنی نشده و تبحر او با توجه به جثه ریزش در حمل توپ و سرعت بالاست .


با توجه به محدودیت های مجیدی در بازی با مهره ها و وزن بالای قدرت هجومی تیم قلعه نویی که در این بازی سروش رفیعی را هم در کنارکی روش استنلی ،محمدمحبی و محمدرضا حسینی می بیند و عادت مدافعات این تیم به کمک به خط میانی شاید مجیدی در این فکر باشد با استفاده از مدافعان بیشتر میانی و بستن کناره های زمین توپ را به تیم سپاهان بدهد تا با بازی سازی علی کریمی و آرش رضاوند، مهدی قایدی را در فضای مناسب و برروی زمین به دروازه سپاهان نزدیک کند. روشی که با داشتن مدافعان با تجربه میانی همانند روزبه چشمی ،عارف غلامی ، سیاوش یزدانی و محمددانشگر برای مجیدی در دسترس می باشد.استفاده از فرشید باقری در کنار ریگی و علی کریمی به عنوان هافبک های میانی و جنگنده به همراه آرش رضاوند می تواند استقلال را در فضای مناسب به خط دروازه سپاهان نزدیک کند.


یادمان نرود مجیدی چند ماه قبل و چهار روز بعد از شکست الکویت در دبی در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا  که با پرس و روش هجومی بدست آمدموفق شد تیم الریان قطر را در قطر و درحالی که تنها 5:42ثانیه در نیمه زمین الریان حضور داشت با پنج گل شکست دهد . در آن بازی مجیدی به دلیل وجود براهیمی و تاباتا در تیم قطری با استفاده از سه مدافع میانی قدرتمند و سه هافبک دفاعی به زمین آمد و با بستن کناره ها، مدافعان الریان به نیمه زمین خودی کشاند و با استفاده از اشتباهات این تیم در ضد حملات نفس این تیم را گرفت . شطرنج امشب مجیدی جوان و با جسارت  برابر قلعه نویی با تجربه و نقش این دو در هر دو تیم بر جذابیت های این دیدار بزرگ اضافه خواهد کرد.نبردی که باید برنده داشته باشد.

دیدگاه‌ها