کد خبر : 1701243 | 20 مرداد 1399 ساعت 17:54 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

بازگشت رقیب دنی کارواخال به رئال مادرید

آلوارو اودریوسولا پس از یک نیم فصل بازی در بایرن مونیخ به رئال باز خواهد گشت.

بازگشت رقیب دنی کارواخال به رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، ژانویه گذشته بود که در میان تعجب همگان رئال با جدایی آلوارو اودریوسولا و انتقال قرضی او به بایرن موافقت کرد. دنی کارواخال با جدایی اودریوسولا تنها و بی رقیب ماند و مشخص نبود اگر در ادامه فصل مصدوم می شد، چه بازیکنی جای او را پر می کرد.

 

 

1471689

 

 

اودریوسولا در نیم فصل اول و  پیش از انتقال به بایرن تنها 5 بازی برای رئال انجام داده بود و دو پاس گل هم داده بود اما به دلیل نیمکت نشینی های زیاد ترجیح داد از رئال جدا شود. او البته در بایرن هم تا به اینجا فقط 5 بازی انجام داده و شرایط برایش چندان متفاوت نشده است.

 

اودریوسولا شنبه شب و در بازی برگشت بایرن و چلسی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، از دقیقه 71 وارد میدان شد و 13 دقیقه بعد نیز پاس گل چهارم بایرن را به روبرت لواندوفسکی داد.

 

 

1518328

 

 

طبق ادعای آاس، سران رئال پس از اتمام فصلی که با حذف از لیگ قهرمانان برای شان همراه بود، تصمیم گرفتند تا اودریوسولا را برگردانند و این بازیکن که تا 2024 قرارداد دارد، فصل بعد بار دیگر رقیب دنی کارواخال در سمت راست خواهد بود.

او تابستان 2018 و با هزینه 40 میلیون یورویی از رئال سوسیداد به رئال پیوست ولی نتوانست انتظارات را براورده کند. اودریوسولا یک سال دیگر فرصت خواهد داشت تا ارزش هایش را به زیدان و هواداران رئال اثبات کند.

دیدگاه‌ها