کد خبر : 1701246 | 20 مرداد 1399 ساعت 15:55 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: برای فتح چمیپونزلیگ به ایسکو نیاز داریم

سرمربی حال حاضر یوونتوس سال گذشته از لزوم تلاش این باشگاه برای جذب بازیکنی مثل ایسکو صحبت کرده بود.

پیرلو: برای فتح چمیپونزلیگ به ایسکو نیاز داریم

به گزارش "ورزش سه"، پس از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان به دست لیون، مائوریتزیو ساری سرمربی این باشگاه برکنار شد و در میان تعجب، آندره آ پیرلو اسطوره فوتبال ایتالیا بدون هیچ تجربه مربیگری جانشین او شد. تصمیمی بحث بر انگیز که البته با استقبال خوبی در میان هواداران روبرو شد. هنوز مشخص نیست یووه با پیرلو به چه سبکی بازی خواهد کرد و اینکه او دستور به جذب چه بازیکنانی داده است.

 

 

1518319

 

 

گاتزتا دلو اسپورت به بهانه انتخاب پیرلو مصاحبه سال گذشته او را بازنشر کرده است که در آن او از لزوم جذب هافبکی مثل ایسکو برای یووه سخن گرفته بود.

یوونتوس سال گذشته در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به دست آژاکس حذف شد و پیرلو در واکنش به این ناکامی گفته بود که درست است رونالدو به یووه آمده ولی باید بازیکنی مثل ایسکو هم پشت رونالدو باشد تا بتواند او را به خوبی تغذیه کند. پیرلو معتقد بود خط هافبک یووه در سطح رونالدو نیست.

 

ایسکو سال گذشته در رئال شرایط خوبی نداشت ولی با بازگشت زیدان توانست اعتماد از دست رفته را بازیابی کرده و دوباره همان بازیکن تاثیرگذار شود. او فصل 20-2019 یکی از بازیکنانی بود که زیر نظر زیدان اغلب در ترکیب ثابت به میدان رفت.

این روزها شایعاتی مبنی بر اینکه پیرلو جذب ایسکو را درخواست کرده شنیده می شود ولی بعید است رئال مادرید و زیدان راضی به جدایی او شوند.

 

 

1518322

 

دیدگاه‌ها