کد خبر : 1701264 | 21 مرداد 1399 ساعت 10:00 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

حسنی: تنیس ایران با عزیزی شکوفا می‌شود

تنیس ایران یکی از رشته‌هایی است که نتوانسته آنطور که باید و شاید در ورزش آسیا و جهان بدرخشد.

حسنی: تنیس ایران با عزیزی شکوفا می‌شود

اما شهاب حسنی اعتقاد دارد با حضور رییس جدید فدراسیون تنیس این امید می رود که تنیس کشورمان به جایگاه بالاتری در ورزش صعود کند. شهاب حسنی در این رابطه به "ورزش سه" گفت: من سالها تجربه کار و فعالیت در تنیس ایران را به عنوان بازیکن و مربی دارم. تنیس همیشه در کشورمان در جایگاهی قرار داشته که نگاه ویژه ای به آن نبوده، در حالی که شاهد هستیم در تمام جهان تنیس یکی از پولسازترین رشته های ورزشی است و مسابقات آن از گرانترین اسپانسرهای ورزش استفاده می کنند و این در حالی است که در کشورمان استعدادهای فراوانی وجود دارد که می توانند آینده این رشته را رقم بزنند. همانطور که در زمان حضور من به عنوان مربی در تیم ملی جوانان توانستیم در غرب آسیا به موفقیت بزرگی برسیم و چند تن از شاگردان بنده از جمله کیارش سوری و ارسلان محمدی توانستند در تنیس غرب آسیا به رنک ۱ تا ۵ دست پیدا کنند.


حسنی در ادامه گفت: خیلی خوشحالم که جناب آقای داود عزیزی به عنوان رییس فدراسیون در تنیس مشغول به کار شدند. ایشان مدیر توانمندی است که می تواند به ورزش و تنیس ما کمک شایانی کند. مطمئن باشید با حضور آقای عزیزی در راس فدراسیون تنیس ما شاهد رشد و شکوفایی این رشته خاص ورزش کشورمان خواهیم بود. آقای عزیزی از زمان حضورشان در فدراسیون در پست های مهم تنیس کشورمان افرادی را در مسند کار قرار دادند که هر کدام با تجربه بالایی که دارند می توانند به تنیس کمک کنند.


ملی پوش اسبق تیم ملی تنیس کشورمان در پایان افزود: من مطمئنم تنیس ایران در مسیر رشد و شکوفایی قرار می گیرد و امیدوارم این اتفاقات در مسیر شکوفایی استعدادهای تنیس رخ دهد. در کشور ما استعدادهای بیشماری در رشته تنیس وجود دارد که هر کدام از آنها در صورت وجود یک برنامه منظم و حمایت های لازم می توانند به قهرمانهای بزرگ تنیس تبدیل شوند. پس از دیدار با آقای دکتر عزیزی رییس فدراسیون تنیس و صحبت هایی که با ایشان داشتم می دانم که ایشان با برنامه ریزی دقیق و حرفه ای و استفاده از افراد توانمند از پتانسیل موجود در تنیس کشورمان با خبر است و با برنامه های سازنده و خوبی که دارد می تواند تنیس ایران را به جایگاه واقعی خودش برساند. بنده صحبتهایی با ایشان و‌ آقای ضیا آذری دبیر محترم فدراسیون داشتم که شخص بنده خیلی امیدوار شدم؛ چراکه با حضور این افراد در راس فدراسیون، تنیس به جایگاه واقعی اش می رسد. چراکه این عزم را در دوستان دیدم که در تلاش هستند از افراد خبره و با تجربه در تنیس استفاده کنند و بدون شک بنده به عنوان یک عضو قدیمی خانواده تنیس که اهالی این رشته هم به بنده لطف و محبت فراوانی دارند از همینجا اعلام میکنم که هر کمکی که بتوانم برای رشد و شکوفایی تنیس کشورم انجام می دهم و برای کمک به تنیس از هیچ تلاشی فروگذار نیستم. امیدوارم شرایطی به وجود بیاید که افراد با تجربه و تحصیل کرده بتوانند در این رشته به رشد و موفقیت تنیس کشورمان کمک کنند.

 

دیدگاه‌ها