کد خبر : 1701291 | 20 مرداد 1399 ساعت 19:22 | 63.5K بازدید | 6 دیدگاه

رونالدو در رویای بازگشت به رئال مادرید!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس علاقمند به بازگشت به رئال مادرید در تابستان امسال است.

رونالدو در رویای بازگشت به رئال مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، حالا دو سال از انتقال 100 میلیون یورویی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 35 ساله به یوونتوس گذشته و این بازیکن در تورین به اهدافش نرسیده است. در دو فصل اخیر بیانکونری حتی یک بار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز نرسیده و رونالدو نیز در فتح جوایز فردی مانند توپ و کفش طلا ناکام بوده است.

 

1516374

 

در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس و تمایل او به ترک این باشگاه شنیده شده است. ابتدا از پاری سن ژرمن به عنوان مقصد بعدی ستاره پرتغالی نام برده شد، اما گاتزتا دلااسپورت امرز فاش کرد رئال مادرید نیز می تواند تیم آتی رونالدو باشد. خود این بازیکن خواهان بازگشت به برنابئو است، اما مدیران رئال مادرید هنوز تمایلی به خرید دوباره کریستیانو رونالدو نشان نداده اند و به نظر می رسد در این شرایط پوشیدن لباس دوباره رئال برای او کار آسانی نباشد.

 

باشگاه پرافتخار اسپانیایی از نظر مالی در شرایط خوبی قرار ندارد و به همین دلیل هنوز پالسی از سوی رئال مادرید برای خرید کریستیانو رونالدو صادر نشده است. بدین ترتیب به نظر می رسد در صورت تمایل به جدایی همان پاری سن ژرمن مقصد محتمل تری برای این بازیکن باشد. رونالدو دو روز قبل با انتشار پستی مبهم مدعی شد تعطیلات تابستانی بهترین زمان برای تصمیم گیری در خصوص آینده است و اینگونه شایعات در مورد احتمال جدایی او افزایش یافت.

دیدگاه‌ها