کد خبر : 1701318 | 20 مرداد 1399 ساعت 20:21 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

امیلیانو مارتینز:

اگر نتوانم بیشتر بازی کنم، از آرسنال جدا خواهم شد

امیلیانو مارتینز، دروازه بان آرژانتینی آرسنال می گوید که تنها در صورت بیشتر به میدان رفتن، فصل آینده هم برای توپچی ها بازی خواهد کرد.

اگر نتوانم بیشتر بازی کنم، از آرسنال جدا خواهم شد

به گزارش "ورزش سه"، امیلیانو مارتینز در سال 2012 و پیش از اینکه به صورت قرضی راهی آکسفورد یونایتد شود، از تیم جوانان آرسنال به رده بزرگسالان راه یافت. این دروازه‌بان آرژانتینی طی این سال‌ها دائماً بین تیم های مختلف دست به دست شده و بسیاری معتقد هستند که باشگاه آرسنال با او طی این فصول رفتار چندان خوبی نداشته است.

 

امیلیانو مارتینز در فصل 20-2019 نیز بعد از برند لنو دروازه بان دوم توپچی ها بود اما پس از مصدومیت این گلر آلمانی در دیدار برابر برایتون، سرمربی تیم لندنی یعنی میکل آرتتا مجبور شد که در ادامه از مارتینز به عنوان دروازه‌بان اصلی خود استفاده کند. این گلر آرژانتینی نیز به خوبی پاسخ اعتماد آرتتا را داد و با عملکرد فوق العاده در جام حذفی انگلیس یکی از بهترین بازیکنان آرسنال در راه فتح FA CUP لقب گرفت.

 

 

1518383

 

 

پس از عملکرد خوب مارتینز حالا آرسنال به تمدید قرارداد با این بازیکن ابراز تمایل نشان داده اما او می‌گوید که تنها در صورت انجام بازی بیشتر قراردادش را با توپچی‌ها تمدید خواهد کرد. مارتینز در این باره گفت: " من به باشگاه نشان داده ام که می توانم برای آنها به میدان بروم و فصل آینده در مسابقات بیشتری حضور پیدا کنم. این تنها راهی است که باعث می‌شود من در آرسنال بمانم چرا که می خواهم علاوه بر تثبیت در این تیم به شماره یک تیم ملی آرژانتین نیز تبدیل شوم."

دیدگاه‌ها