کد خبر : 1701329 | 20 مرداد 1399 ساعت 20:58 | 27.2K بازدید | 1 دیدگاه

دو ستاره بایرن به بارسلونا می رسند (عکس)

کینگزلی کومان و ژروم بواتنگ، دو بازیکن مصدوم بایرن مونیخ می توانند در دیدار مقابل بارسلونا بازی کنند.

به گزارش "ورزش سه"، جمعه شب بایرن مونیخ در دیداری حساس و تعیین کننده در لیگ قهرمانان به مصاف بارسلونا خواهد رفت و خبر خوب برای هانسی فلیک، رها شدن بازیکنان این تیم از بند مصدومیت برای این مسابقه مهم است.

 

کینگزلی کومان، وینگر جوان و فرانسوی بایرن که در این سالها مقطع زیادی را به علت آسیب دیدگی از دست داده، در دیدار مقابل چلسی نیز به علت مصدومیت عضلانی قادر به حضور در میدان نبود. اما حالا کینگزلی کومان امروز به طور کامل در تمرینات باواریایی ها حضور پیدا کرد و او در صورت صلاحدید هانسی فلیک می تواند در ترکیب تیمش قرار گیرد. فلیک علاقه زیادی به کینگزلی کومان ندارد و علیرغم اصرار منچسترسیتی، اجازه جدایی او از بایرن مونیخ را صادر نکرد.

 

همچنین ژروم بواتنگ، مدافع باتجربه و آلمانی بایرن نیز امروز در تمرینات گروهی شرکت کرد و در کنار دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت تا مشکل مصدومیت او نیز مرتفع شده باشد. بواتنگ نیز نتوانسته بود تیمش را در جریان برتری 1-4 مقابل چلسی در بازی چند روز قبل همراهی کند. در حال حاضر به نظر می رسد تنها بنجامین پاوارد، مدافع راست و فرانسوی بایرن را بتوان تنها غایب قطعی این تیم در دیدار حساس برابر بارسلونا توصیف کرد.

 

1518398

 

1518397

 

1518396

دیدگاه‌ها