کد خبر : 1701350 | 20 مرداد 1399 ساعت 23:59 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: شاید امباپه فردا شب بازی کند

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، اعلام کرد که ممکن است کیلیان امباپه، ستاره مصدوم تیمش، در دیدار فردا شب مقابل آتالانتا بازی کند.

توخل: شاید امباپه فردا شب بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، پاریسی ها فردا شب در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آتالانتا می روند. این در حالی است که کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی، بعد از مصدومیت در دیدار فینال جام حذفی مقابل سن اتین، نتوانست تیمش را در فینال جام اتحادیه برابر لیون همراهی کند و حضورش در دیدار مقابل آتالانتا هم در هاله ای از ابهام قرار داشت.

اما توخل در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی، اعلام کرد که احتمال حضور این ملی پوش فرانسوی در این دیدار وجود دارد. او به خبرنگاران گفت:" اگر او خوب تمرین کند و مشکل غیرمنتظره ای رخ ندهد، بازی خواهد کرد. 

فشار اندکی زیاد شده؛ ما فاقد ریتم لازم هستیم. ما فقط دو بازی انجام دادیم اما هر دو آنها فینال بودند. دو دیدار سرنوشت ساز. پیروزی در ضربات پنالتی مقابل لیون اعتماد به نفس زیادی به ما داد."

آتالانتا در 38 بازی سری آ در 98 گل به ثمر رسانده و در این فصل فقط در دو بازی در گلزنی ناکام ماندند. این روال در لیگ قهرمانان اروپا نیز ادامه یافته و آتالانتا در هفت بازی 16 بار دروازه رقبا را گشوده است. حالا و پیش از دیدار حساس این تیم ایتالیایی مقابل پاری سن ژرمن، توماس توخل کلین شیت مقابل آتالانتا را کاری سختی می داند.

 

1483250

 

توماس توخل گفت:" خوب دفاع کردن مقابل آتالانتا بسیار مهم خواهد بود. آنها سبک کاملا خاص و بی نظیری داشته، با تمام بازیکنان خود حمله می کنند و تمام مدت به جلو حرکت می کنند و همه مناطق زمین را تحت پرس قرار می دهند. شماره آنها 10 آتتالانتا یعنی پاکو گومز همیشه در پرسه زدن است و سعی می کند در فضاهای کوچک با دیگر بازیکنان کارهای ترکیبی انجام دهد. آتالانتا با وینگرهای تهاجمی حمله کرده و علاقمند به ارسال است، اما می تواند از راه دور نیز ضرباتی به سمت دروازه حریف شلیک کند.

 

همه این موارد بدان معناست که ما باید در دفاع بسیار متمرکز ظاهر شده و سعی کنیم دروازه مان را بسته نگه داریم، اما می دانیم که ثبت کلین شیت برابر آتالانتا بسیار دشوار خواهد بود. کیلور ناواس می تواند مرد کلیدی این دیدار باشد ، زیرا او همیشه آرام بوده و تجربه زیادی در این رقابت ها دارد. او می تواند با مدافعان در ارتباط بوده و شرایط را آرام کند."

دیدگاه‌ها