کد خبر : 1701353 | 20 مرداد 1399 ساعت 21:48 | 81.3K بازدید | 7 دیدگاه

سنت بوشهری های فوتبال ایران

قایدی در نقش طارمی؛پنالتی را باید گرفت! (عکس)

مهدی قائدی با زیرکی از شایان مصلح مدافع چپ پای سپاهان پنالتی گرفت.

قایدی در نقش طارمی؛پنالتی را باید گرفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با تک گل وریا غفوری از روی نقطه پنالتی، به سود آبی پوشان به پایان رسید.در آخرین دقایق نیمه اول و در حالیکه همگان منتظر شنیدن سوت موعود بنیادی فر به نشانه اتمام بازی بودند، پاس فوق العاده علی کریمی پشت مدافعین سپاهان برای قایدی ارسال شد که برخورد مصلح با مهاجم استقلال، باعث سرنگونی قایدی شد و بنیادی فر نیز به نشانه خطای پنالتی، در سوت خود دمید.وریا غفوری نیز این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا استقلال نیمه اول را با برتری به رختکن برود.


نکته جالب در این خصوص اینست که این سومین باری بود که قایدی در 4 دیدار اخیر برای استقلال پنالتی می گیرد. مهاجم بوشهری استقلال که 12 دیدار است موفق نشده برای تیمش گلزنی کند، اما در همین تعداد بازی یک پاس گل داده و سه بار نیز پنالتی گرفته است.


مهدی قایدی که همشهری مهدی طارمی است، تاکنون موفق شده 3 پنالتی مشکوک برای تیمش بگیرد. به نحوی که بعضی از کارشناسان داوری اعلام کرده بودند که پنالتی های قایدی درست بوده و عده ای نیز بر این عقیده هستند که پنالتی های اخیری که بر روی قایدی انجام شده، اشتباه است.


این اتفاق، همگان را یاد دیگر مهاجم بوشهری فوتبال ایران می اندازد. مهدی طارمی چه در زمانی که عضو پرسپولیس بود و چه اکنون که در فوتبال پرتغال حضور دارد، پنالتی های زیادی برای تیم هایش می گرفت و می گیرد که بر روی درست بودن یا نبودن آنها همیشه جای شک و شبهه بوده است. حالا به نظر می رسد ویروس طارمی به قایدی نیز سرایت کرده و او به بدل طارمی در استقلال تبدیل شده است و طارمی طور برای تیم مجیدی پنالتی می گیرد.


قایدی اولین بار در دیدار مقابل نساجی با خطای مدافعین قائمشهری سرنگون شد و برای تیمش پنالتی گرفت. دومین بار نیز در دیدار مقابل شهرخودرو توانست برای استقلال خطای پنالتی بگیرد که شیخ دیاباته هر دو پنالتی را به گل تبدیل کرد.


نکته جالب اینکه در آن دو بازی که قایدی برای استقلال موفق به گرفتن پنالتی شده، در پایان بازی مساوی به اتمام رسیده و باید دید بالاخره در این دیدار استقلال می تواند با گرفتن پنالتی قایدی برنده شود یا خیر.


این تصاویر این صحنه جنجالی بازی است که از دو زاویه مختلف گرفته شده است:

 

 

1518443--

 

1518442

 

1518440

 

1518439

 

1518441

 

1518437

 

1518436

 

1518438

 

1518435

 

دیدگاه‌ها