کد خبر : 1701358 | 20 مرداد 1399 ساعت 22:03 | 62K بازدید | 2 دیدگاه

مُشت های گره کرده؛ اینبار برای استقلال (عکس)

سرمربی استقلال بعد از گل های تیمش مقابل سپاهان شادی گل جالبی را به نمایش گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی سرمربی جوان آبی ها این روزها به عرش رسیده و توانسته پاسخ اعتماد مدیران باشگاه به خودش را بعد از روزهای سختی که تیمش نتیجه نمی گرفت، به خوبی بدهد. سرمربی آبی ها که محبوبیت خاصی هم نزد هواداران استقلال دارد، بعد از گل های تیمش مقابل سپاهان در بازی دوشنبه شب شادی های جالب و طعنه آمیزی انجام داد.


او که بعد از برد استقلال مقابل سپاهان در لیگ برتر با انگشت اشاره اش به سمت نیمکت حریف «هیس» نشان داده بود، در بازی حذفی نیز شادی گل طعنه آمیزی داشت. فرهاد تصمیم گرفت بعد از هر گل تیمش مُشت های خود را گره کند و به شادی بپردازد و البته طعنه ای نیز به امیر قلعه نویی سرمربی کنونی سپاهان بزند.


قلعه نویی در دورانی که سرمربیگری تراکتور را برعهده داشت، بعد از برد مقابل استقلال مشت های خود را گره کرد و به خوشحالی پرداخت که این مساله بازتاب زیادی در آن مقطع داشت و تا مدت ها به سوژه خاص رسانه ها تبدیل شده بود.

 

1518455

 

1518456

 

1518457

 


از این رو حالا مجیدی با مشت های گره کرده خود به شادی پرداخت؛ به عبارت بهتر اینبار مشت ها برای استقلال گره شد و این اتفاق مقابل امیر قلعه نویی رقم خورد که به نوعی خالق مشت های گره کرده بود.

دیدگاه‌ها