کد خبر : 1701365 | 20 مرداد 1399 ساعت 22:28 | 25.5K بازدید | 1 دیدگاه

پنجمین گل فصل علی کریمی شادی نداشت(عکس)

هافبک توانمند استقلال پنجمین گل فصل خود را با پیراهن این تیم به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی در لیگ نوزدهم یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال و حتی کل تیم های حاضر در مسابقات بوده است. ستاره تکنیکی و گلزن استقلال در مسابقه ای که به عنوان هافبک وسط نقش محوری در ترکیب تیمش داشت، در نیمه دوم بازی خوب خود را با یک گل خوب تکمیل کرد.


در دقیقه 61 اشتباه مدافعان سپاهان در دفع توپ با حرکت خوب هرویه میلیچ همراه شد و این بازیکن بعد از توپ ربایی با یک پاس عرض مناسب علی کریمی را با پیام نیازمند در موقعیت تک به تک قرار داد . کریمی که معمولا از این موقعیت ها به سادگی نمی گذرد هم با یک بغل پای خوب توپ را به تور دروازه چسباند.


نکته قابل توجه این بود که کریمی بعد از بازی کردن دروازه سپاهان شادی هم نکرد. او که از سپاهان به فوتبال ایران معرفی شد، به حرمت روزهای خوب گذشته با این تیم بعد از باز کردن دروازه طلایی پوشان شادی نکرد و دستانش را بالا برد تا بازیکنان دیگر نیز کاری با او نداشته باشند.

 

1518480

 

1518481

 


کریمی ابتدای فصل گذشته یکی از گزینه های قلعه نویی برای خط هافبک سپاهان بود اما بعدا آنها اعلام کردند که او از ناحیه کمر مصدوم است و قیدش را زدند و حالا این بازیکن به ستاره استقلال تبدیل شده است.


هافبک استقلالی ها امروز مقابل سپاهان پنجمین گل فصل خود را به ثمر رساند تا آمار فوق العاده اش را تکمیل کند. او علاوه بر این 5 گل، 4 پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرده و روی 8 گل آبی ها نیز تاثیرگذار بوده است.

دیدگاه‌ها