کد خبر : 1701368 | 20 مرداد 1399 ساعت 22:38 | 103.6K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس میزبان قطعی مرحله نیمه نهایی

باتوجه به پیروزی استقلال در مقابل سپاهان، پرسپولیس میزبان قطعی مرحله نیمه نهایی جام حذفی خواهد بود.

پرسپولیس میزبان قطعی مرحله نیمه نهایی

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی در تهران و بین تیم های استقلال و سپاهان برگزار شد که در نهایت با پیروزی شاگردان فرهاد مجیدی همراه بود و آبی های پایتخت توانست به جمع چهار تیم برتر جام حذفی برسند. این نتیجه البته برای پرسپولیس هم می‌تواند خوشایند باشد چرا که وضعیت آن ها در نیمه نهایی را مطلوب می‌کند.

 

پرسپولیس که بازی یک چهارم نهایی را در آبادان سپری کرد و به برد دلچسبی رسید، شانس بالایی برای میزبانی در نیمه نهایی داشت اما پیروزی سپاهان که میهمان استقلال بود می‌توانست ماجرا را تغییر دهد. اما این اتفاق رخ نداد و استقلال از پس حریفِ فصل گذشته پرسپولیس برآمد و تیم امیر قلعه نویی را از صعود به مرحله بعد بازداشت.

تراکتور و نفت مسجدسلیمان دیگر تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی در بازی قبلی خود میزبان بودند. تراکتور مس کرمان را با چهار گل شکست داد و نفت هم در مسجدسلیمان شاهین را از پیش رو برداشت تا این دو میهمانان قطعی بازی نیمه نهایی باشند. حالا باتوجه به صعود استقلال، پرسپولیس به عنوان میزبان قطعی مرحله نیمه نهایی معرفی خواهد شد.

 

سرخپوشان پایتخت حالا باید امیدوار باشند که با قرعه مطلوب در مرحله نیمه نهایی راه خود برای کسب دبل قهرمانی در جام حذفی را هموار کنند. البته فصل پیش پرسپولیس بازی سخت را در نیمه نهایی برگزار کرد و سپاهان را شکست داد و در بازی فینال با حریف به مراتب راحت تر یعنی داماش بازی کرد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی فردا در سازمان لیگ برگزار می‌شود.

 

دیدگاه‌ها