کد خبر : 1701384 | 20 مرداد 1399 ساعت 23:09 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

استرس می کشیم چون قبلا امتیازات زیادی از دست رفته

مکوندی: باید همچنان برای سقوط نکردن بجنگیم

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: در این بازی و بازی های قبلی نگاهمان این بوده که باید به قدرت تیمی خودمان پایبند باشیم.

مکوندی: باید همچنان برای سقوط نکردن بجنگیم

به گزارش "ورزش سه"، بهروز مکوندی که به دلیل اخراج عبداله ویسی در بازی قبلی امروز در کنار زمین حاضر بود، در نشست خبری بعد از دیدار پیکان مقابل صنعت نفت آبادان شرکت کرد.


او درباره پیروزی پیکان گفت: تمام سعی و تلاش ما این بود که در بازی امشب پیروز شویم. بازی برای ما مرگ و زندگی بود و می دانستیم اگر شکست بخوریم، شانس ما خیلی کم می شود. تمام سعی و تلاش خود را کردیم. طبیعی بود که به خاطر شرایط مسابقه استرس بیش از حدی روی بازیکنان ما بود. مقابل یک تیم قدرتمند قرار داشتیم که حتی تا چند بازی قبل امید داشت سهمیه آسیا بگیرد. امروز آن ها بازی جوانمردانه ای کردند.

 

مکوندی اضافه کرد: هم ما و هم نفت موقعیت های خوبی به دست آوردیم. جای برنده و بازنده می توانست عوض شود. خدا را شکر می کنم با یک بازی خوب توانستیم سه امتیاز را به دست آوردیم. وضعیتمان بهتر شده، اما این وضعیت ادامه دارد. دو بازی سخت داریم. هفته هاست گل نخوردیم و امتیازات خوبی کسب کردیم. با توجه به امتیازات زیادی که از دست رفته بود، هنوز هم خطر سقوط را احساس می کنیم. از مدیران ایرانخودرو هم که امروز در رختکن حاضر شدند، تشکر می کنم.
مربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که شما نتایج بازی های دیگر پیگیری می کردید یا خیر، گفت: موبایل در کنار زمین ممنوع بود و ما اصلا نتایج را پیگیری نمی کردیم. در این بازی و بازی های قبلی نگاهمان این بوده که باید به قدرت تیمی خودمان پایبند باشیم.

 

مکوندی درباره فشارهایی که روی مربیان هست و باعث ایجاد مشکل برای سرمربی تراکتور شده، گفت: من اول از همه امیدوارم ساکت الهامی سلامتی اش را به دست آورد. سلامتی از هر چیزی مهمتر است. ما از روز اول گفتیم در این شرایط کرونایی سخت است که نکاتی بهداشتی را رعایت کنیم. ابتدای فصل تا انتهای فصل 13، 14 ماه طول کشیده و فشار زیادی روی بازیکنان و مربیان هست. تیم های بالای جدول تلاش می کنند سهمیه آسیایی بگیرند و تیم های پایینی هم تلاش می کنند از سقوط فرار کنند. مربیان دائما در مظان اتهام هستند و این اتفاق باعث بروز چنین مشکلاتی هم می شود.
وی درباره قضاوت داور بازی امروز عنوان کرد: من نمی خواهم راجع به قضاوت داور صحبت کنم. همیشه سعی کردیم کار را به کارشناسان بسپاریم. در انتهای فصل انتظار داریم به خاطر حساسیت های موجود داوران لیگ برتری تلاششان را بیشتر کنند و اشتباهی رخ ندهد که زحمات یک ساله یک تیم از بین برود.

دیدگاه‌ها