کد خبر : 1701392 | 20 مرداد 1399 ساعت 23:22 | 102.4K بازدید | 2 دیدگاه

بهترین بازیکن استقلال؛ همان همیشگی

طبق معمول علی کریمی یکی از بهترین بازی های خودش را ارائه داد و برترین بازیکن دیدار استقلال و سپاهان شد.

بهترین بازیکن استقلال؛ همان همیشگی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال با فرهاد بازهم مچ سپاهان را خواباند تا تیم امیر قلعه نویی جام حذفی را نیز همچون لیگ برتر از دست بدهد.


در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی، استقلال در یک بازی زیبا و بدون نقض، از سد سپاهان گذشت و در مرحله نیمه نهایی به جمع تیم های پرسپولیس، تراکتور و نفت مسجد سلیمان پیوست تا این تیم هاپس از مراسم قرعه کشی که فردا برگزار می شود، حریفانشان را بشناسند.


در دیدار امشب استقلال و سپاهان، باز هم علی کریمی یکی از بهترین بازی های خودش را به نمایش گذاشت و یکی از مهم ترین ارکان برتری استقلال بر سپاهان بود.


در دقیقه 44 این دیدار، کریمی در نزدیکی ها میانه میدان، با یک پاس عالی از پشت مدافعین، مهدی قایدی را صاحب توپ کرد، که در جدال بر سر بدست آوردن این توپ، شایان مصلح با قایدی برخورد کرد که موعود بنیادی فر به سود استقلال اعلام خطای پنالتی کرد و وریا غفوری نیز این ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد.


در نیمه دوم نیز کریمی تیر خلاص را بر پیکر تیم سابقش زد. روی حرکت خوب مهدی قایدی، هرویه میلیچ صاحب توپ شد و با دیدی مناسب، علی کریمی را صاحب توپ کرد تا هافبک اهل ایذه استقلال، با یک ضربه دقیق و زیبا، دروازه پیام نیازمند را باز کند و تیمش را راهی مرحله نیمه نهایی کند.

 

1518505

 


نکته جالب درخصوص کریمی این است که در ابتدای فصل قبل، امیر قلعه نویی اعتقادی به این بازیکن نداشت و به دلیل مصدومیت های او از ناحیه کمر، کریمی را در لیست مازاد تیمش قرار داد و او نیز راهی استقلال شد و حالا کریمی در این دیدار حساس، به نوعی خودش را به قلعه نویی نیز اثبات کرد.


علی کریمی در این دیدار، 2 پاس کلیدی برای هم تیمی هایش ارسال کرد که یک مورد آن منجر به خطای پنالتی بر روی قایدی شد. 83 درصد از پاس های این بازیکن به سلامت به مقصد رسید. کریمی 4 شوت به سمت دروازه نیازمند زد که 3 مورد آن در چارچوب بود و 7 عملکرد دفاعی موفق نیز به ثبت رساند.

 


کریمی با کسب نمره 8 بهترین بازیکن زمین لقب گرفت.

1518507

 

دیدگاه‌ها