کد خبر : 1701401 | 20 مرداد 1399 ساعت 23:41 | 74K بازدید | 0 دیدگاه

هیس فرهاد بلندتر از فریاد صد هزار نفره (عکس)

فرهاد مجیدی دوباره سپاهان برد و دوباره به دوربین ها هیس نشان داد تا مرد اول 9روزگذشته لنزهای دوربین های عکاسی باشد

هیس فرهاد بلندتر از فریاد صد هزار نفره (عکس)

به گزارش"ورزش سه"، فرهاد با استقلال در دوبازی چهار گل به سپاهان قلعه نویی زد ،این تیم ازگردونه رقابت های حذفی خارج کرد،کسب سهمیه از لیگ برای این تیم سخت کرد و همچنان سکوت کرده است.سکوتی که از فریاد صد هزار نفره ورزشگاه آزادی رساتر است.


او که یکماه قبل در آخرین حرفهاش از قهرمانی در جام حذفی ،کسب سهمیه لیگ برتر و صعود از مرحله گروهی لیگ  قهرمانان آسیا گفته بود در فاصله زمانی 9روز دو بار پیاپی سپاهان و  قلعه نویی شکست داد و فقط به دوربین ها هیس نشان داد.


او امشب با مصدومیت سه عنصر اصلیش شیخ دیاباته ،فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری تغییر روش داد و با بستن کنارها و تجمع در منطقه دفاعی و استفاده از هر چهار مدافع وسط خود در ترکیب اصلی ریسک بزرگی کرد و مزد ریسک خودش گرفت.

 

1518515

 

دفاع بی نقص آبی ها با  شب خوب حسینی تکمیل شد تا با حضور وریا و کریمی در یک سوم دفاعی سپاهان در کنار قایدی تنها  ،تیم کم  مهره فرهاد در فاز تهاجمی دارای موقعیت های بیشتری از سپاهان قلعه نویی باشد و در نهایت با دو گل برنده این دیدار حیثیتی  دو تیم و دو مربی شود.


فرهاد که بابت پیروزی 9روز قبل استقلال برابر سپاهان  نفری 200دلار ازجیب به بازیکنانش پاداش داده بود حالا با شکست دوباره سپاهان و در شبی که قلعه نویی را نیز اخراج شده می دید   استقلال به چهار تیم جام  حذفی رساند و باید دید برای این پیروزی بزرگ که مهر تائیدی بر او برابر آلترناتیو همیشگی نیمکت استقلال بود، بازهم دست به جیب خواهد شد.

دیدگاه‌ها