کد خبر : 1701424 | 21 مرداد 1399 ساعت 10:00 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت‌، کابوسی که الکسیس را رها نمی کند

الکسیس سانچس که به تازگی قراردادش با اینتر را دائمی کرده در بازی دیشب این تیم مصدوم شد تا حضورش در نیمه نهایی لیگ اروپا در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

مصدومیت‌، کابوسی که الکسیس را رها نمی کند

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه اینترمیلان دیشب موفق شد در یک چهارم نهایی لیگ اروپا لورکوزن را 2-1 شکست داده و راهی نیمه نهایی شود الکسیس سانچس مهاجم شیلیایی این تیم که اخیراً قراردادش با اینتر را دائمی کرده بود در جریان بازی مصدوم شد و حالا حضور او در بازی مرحله نیمه نهایی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته. به نظر می رسد بدشانسی های او با مصدومیت همچنان ادامه دارد.

 

1518575

 

سانچس در جریان بازی دیشب در دقیقه 64 از روی نیمکت به زمین فرستاده شد. اما در اواخر بازی سانچس از ناحیه پای راست خود احساس ناراحتی کرده و پزشکان اینتر به او رسیدگی کردند. البته سانچس به بازی برگشت و تا پایان در زمین بود اما در پایان مسابقه اینتر رسماً اذعان کرد که او مصدوم شده است.

 

اینتر در حساب توییتری خود اعلام کرد که سانچس از ناحیه پای راست مصدوم شده ولی شدت مصدومیت او باید در آینده به دقت ارزیابی شود.

 

1518576

 

جالب اینجا است که سانچس در طول دوران فوتبالی خود 64 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده که اکثر آنها مصدومیت از ناحیه ساق یا قوزک پا بوده. این ستاره شیلیایی فصل گذشته را به عنوان بازیکن قرضی از اولدترافورد به سن سیرو آمده بود و هفته گذشته اعلام شد که به صورت دائمی به اینتر پیوسته.

 

 

دیدگاه‌ها