کد خبر : 1701425 | 21 مرداد 1399 ساعت 10:00 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

باید زودتر به فرانسه برگردم

نیما عالمیان: کرونا گرفته بودم و الان سلامتم

ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: کرونای خفیف گرفته بودم و الان در سلامتی کامل هستم و فقط می خواهم هر چه سریعتر به فرانسه بروم.

نیما عالمیان: کرونا گرفته بودم و الان سلامتم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، نیما عالمیان در باره ی ابتلای خود به ویروس کرونا و تعویق سفرش به فرانسه بیان کرد: کرونای خفیف گرفته بودم که خدا رو شکر الان مشکلی ندارم و کاملا سلامت هستم. البته نوشاد مشکلی نداشت.  ویزای من کاری است و مشکلی از این جهت ندارم وهشت شهریور ماه نیز عازم فرانسه هستم و دوباره آنجا تست می دهم و اگر نتیجه مثبت باشد قرنطینه می شوم و اگر تستم منفی شود که دیگر مشکلی نیست و باید دید چه چیزی پیش می آید.

 

او در مورد ضرورت سفر به فرانسه گفت: حتما باید به فرانسه بروم چون یکی، دو ماه دیگر لیگ آغاز می شود و تمرینات تیمم نیز شروع شده اما من نیستم. تیمم و خودم از این موضوع ناراحت هستیم و می خواهم سریعتر به تمریناتم برسم.

عالمیان ادامه داد: در این مدت که در ایران بودم توانستم آمادگی خودم را حفظ کنم و فیزیک بدنی و فرم بازی ام را نگه دارم.

 

ملی پوش تنیس روی میز ایران در پاسخ به این پرسش که حضور در لیگ فرانسه چقدر توانسته به پیشرفت او کمک کند، تصریح کرد: حضور در فرانسه 100 درصد کمک زیادی به من می کند چون از دو سال پیش تاکنون پیشرفت زیادی داشتم و خودم کاملا این مسئله را حس می کنم. نتایج خوبی در لیگ فرانسه هم گرفتم و همین باعث شد یکی از سه تیم برتر لیگ فرانسه من را جذب کند.

عالمیان در مورد تامین هزینه های خود در شرایط تعطیلی مسابقات و اردوها نیز گفت: مجبورم از جیب بخورم و این کاری است که بیشتر مردم در این شرایط انجام می دهند. اندوخته هایی از قبل داشتیم و از آن اندوخته ها استفاده کردیم.

دیدگاه‌ها