کد خبر : 1701439 | 21 مرداد 1399 ساعت 11:08 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

جشن کوچک گل گهری ها در مسجدسلیمان(عکس)

تیم فوتبال گل گهر که بعد از تعطیلات ناشی از شیوع ویروس کرونا با افت در نتیجه گیری مواجه شده بود توانست با چند برد خوب تا حد قابل توجهی از سقوط رهایی پیدا کند.

به گزارش" ورزش سه" شرایط برای گل گهر نسبت به ماه گذشته زمین تا آسمان فرق کرده است. تیمی که سه باخت پیاپی برابر سپاهان، شهرخودرو و پیکان نصیبش شده بود در چهار بازی بعدی سه برد و یک مساوی به دست آورد و توانست در مهمترین پیچ مسابقات لیگ ، از دیگر تیم های در خطر فاصله بگیرد. 


گل گهر دیشب در یکی از مهمترین بازی های این فصلش در مسجد سلیمان توانست تیم باانگیزه نفت را با نتیجه سه بر دو شکست بدهد. لذت این برد از آنجایی برای سیرجانی ها بیشتر شد که توانستند بازی را که در نیمه اول دو بر یک به حریف که تیمی محکم و منسجم است و دومین خط دفاع لیگ برتر را دارد باخته بودند، برگردانند. 
نقش اول این پیروزی دلچسب بهنام برزای مهاجم جنوبی تیم بود. او که در این فصل بیشتر در خط هافبک برای گل گهر بازی می کند شب گذشته یک پاس گل به رضامحمودآبادی داد و دو گل هم در نیمه دوم زد و سه امتیاز مهم را برای تیمش کسب کرد.


گل گهر با این برد 29 امتیازی شد و در حساس ترین مقطع فصل به رتبه یازدهم رسید. با وجود اختلاف کم امتیازات در قعر جدول ، اما حضور در میانه های جدول برای تیمی که اولین سال حضورش را در لیگ برتر سپری می کند و همچنین در طول فصل بیشتر زمان را در رتبه های پانزدهم و شانزدهم گذرانده ، می تواند یک اتفاق فوق العاده از نظر روحی و کسب اعتماد به نفس هم باشد. 


آن ها شب گذشته و بعد از این برد ارزشمند در ورزشگاه خالی بهنام محمدی شهرمسجدسلیمان جشن مختصری برگزار کردند که شاید به نوعی پیشواز جشن ماندن در لیگ برتر است. گل گهر هفته بعد در سیرجان میزبان پرسپولیس است که بعد از قهرمانی انگیزه زیادی ندارد و در دوبازی اش نیز یک مساوی و یک شکست را تجربه کرده است. آخرین بازی آنها مقابل ذوب آهن است که خودش نیز شرایطی مشابه گل گهر در جدول دارد. گل گهر در صورتی بتواند سه امتیاز از این دو بازی بگیرد ماندنش در لیگ برتر را یک فصل دیگر تمدید خواهد کرد و آن وقت این تیم می تواند جاه طلبی هایی را که در فوتبال ایران دارد دنبال کند.

 

1518596

دیدگاه‌ها