کد خبر : 1701440 | 21 مرداد 1399 ساعت 11:18 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش ادامه‌دار لوکاکو؛ دو رکورد برای ستاره اینتر

روملو لوکاکو ستاره بلژیکی اینتر با گلزنی در جریان پیروزی 2-1 این تیم مقابل لورکوزن موفق به شکستن 2 رکورد شد تا روند رکوردشکنی های اخیرش ادامه داشته باشد.

درخشش ادامه‌دار لوکاکو؛ دو رکورد برای ستاره اینتر

به گزارش "ورزش سه"، اینتر دیشب در یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف بایر لورکوزن رفت و موفق شد با دو گل بارلا و لوکاکو و تنها گل کای هاورتز برای لورکوزن‌، حریف آلمانی را 2-1 از پیش رو برداشته و راهی نیمه نهایی شود. اما گلی که لوکاکو در این بازی زد برای او اهمیت زیادی داشت چرا که باعث شد مهاجم بلژیکی دو رکورد دیگر را بشکند و فصل درخشانش در اینتر را تداوم بخشد.

 

لوکاکو با گلی که دیشب در شهر دوسلدورف وارد دروازه لورکوزن کرد تعداد کل گلهای خود برای اینتر در این فصل را به عدد 31 رساند.

 

1518597

 

مهاجم بلژیکی با این گل به رکورد گل زدن در 9 بازی پیاپی لیگ اروپا رسید و رکورد قبلی را که در اختیار آلن شیرر بود شکست. شیرر در سال 2005 موفق شده بود در هشت بازی پیاپی این رقابتها گلزنی کند.

 

اما رکورد دیگر لوکاکو چه بود؟ او با گلی که دیشب وارد دروازه لورکوزن کرد به اولین بازیکنی تبدیل شد که در تاریخ نراتزوری، در شش مسابقه پیاپی اروپایی برای این تیم گلزنی می کند.

 

لوکاکو امسال در اولین فصل حضورش در اینتر، بهترین فصل دوران فوتبالی خود از نظر تعداد گلهای زده را سپری می کند. لوکاکو پیش از این در فصل 2017-2018 برای منچستریونایتد 27 گل زده بود ولی او حالا تا همینجا برای اینتر 31 گل به ثمر رسانده. او با عبور از تعداد 30 گل زده در یک فصل بعد از ساموئل اتوئو در فصل 2010-2011 به اولین بازیکن نراتزوری تبدیل شد که توانسته به این آمار دست پیدا کند.

 

 

دیدگاه‌ها