کد خبر : 1701444 | 21 مرداد 1399 ساعت 11:17 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت صخره ایرانی به لیگ برتر چین

پورعلی گنجی – شن زن؛ کار تمام است

مرتضی پورعلی گنجی مدافع ایرانی تیم فوتبال العربی قطر به تیم شن زن چین فروخته شد.

پورعلی گنجی – شن زن؛ کار تمام است

به گزارش "ورزش سه"، پس از آغاز مجدد لیگ ستارگان قطر و در شرایطی که تیم فوتبال العربی قطر در رده پنجم قرارداد و در تلاش برای بهبود اوضاع در انتهای این فصل است، توافق این باشگاه با شن زن چین برای استخدام مدافع ایرانی قرمز پوشان قطری به مرحله نهایی رسیده است.


این خبری است که در روزهای گذشته از سوی منبع مخالف قطری به رشته تحریر درآمده است و امروز نیز روزنامه استاد الدوحه گزارشی درباره آن منتشر کرد؛ و با استناد به گزارش روز گذشته" ورزش سه " انتقال میلیون دلاری مرتضی به چین را تائید کرد.


شن زن یکی از ثروتمندترین تیم‌های لیگ چین محسوب می‌شود و برای پور علی گنجی نزدیک به 1.5 میلیون دلار پول رضایت‌نامه داده است و بند دوم توافق قرارداد که او بازی کند را به انجام رسانده تا وی بعد از 5 سال دوباره به فوتبال چین بازگردد.

 

1518605

پورعلی گنجی در اوج جوانی به تیانجین تدا پیوست و حالا باتجربه تر و پخته تر چین را انتخاب کرده است


او در اولین تلاش خود برای یک تیم خارجی به تیم تیانجین تدا چین پیوست و زیر نظر آری هان سرمربی این تیم، لیگ چین را تجربه کرده است و پورعلی به‌جایی برمی‌گردد که از خود سابقه خوبی بجا گذاشته است. این مدافع وسط تیم ملی فوتبال ایران برای تقویت خط دفاعی شن زن به لیگ چین ملحق خواهد شد تا احتمالاً این تیم را در مرحله پلی‌آف یاری کند، چراکه او نیز باید در انتظار باز شدن پنجره سوم نقل و انتقالاتی بماند اگرچه ممکن است کار انتقال او پیش از بسته شدن این پنجره انجام‌شده باشد.


پورعلی گنجی که در حال حاضر در انتظار دریافت ویزای چین و سفر به این کشور است باید پیش از حضور در تمرینات و تست پزشکی شن زن باید مدتی در قرنطینه باقی بماند. او باسابقه حضور در رقابت‌های جام جهانی و تداوم درخشش در قلب دفاعی فوتبال ایران از حیث حضور ادامه‌دار به‌عنوان یک لژیونر کارنامه درخشانی دارد چراکه به‌سختی می‌توان در میان مدافعان ایرانی مدافعی را پیدا کرد که در حد پورعلی گنجی حضور طولانی در لیگ‌های خارجی داشته باشد.


در مورد پورعلی کنجی این شایعه نیز مطرح بود که به برایتون انگلیس خواهد پیوست و یا به "بی جین گوانگ" دیگر تیم چینی خواهد رفت اما درنهایت او ترجیح داد با شن زن که تیم جاه‌طلب و متمولی است به توافق نهایی برسد و به اصرار چندماهه مدیران این تیم پاسخ مثبت داد تا العربی نیز رقم گزافی به‌عنوان پول رضایت‌نامه به جیب بزند، مبلغی که احتمالاً صرف خرید یک ستاره ایرانی خرج خواهد شد.

دیدگاه‌ها