کد خبر : 1701446 | 21 مرداد 1399 ساعت 11:19 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

تاکید پزشک ذوب‌آهن: مشکل دانیال همسترینگ است؛

بازگشت اسماعیلی‌فر در آستانه پایان قرارداد

دانیال اسماعیل فر آنطور که پزشک تیم فوتبال ذوب آهن می گوید، می‌تواند برای تیمش در دو بازی باقی مانده به میدان برود.

بازگشت اسماعیلی‌فر در آستانه پایان قرارداد 

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برابر ماشین سازی که با شکست پر حرف و حدیث ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر خاتمه یافت، آخرین حضور اسماعیلی فر در ترکیب سبزپوشان اصفهانی بوده است.


این بازیکن سپس در سه بازی مقابل فولادخوزستان و نفت مسجد سلیمان حضور نداشت و لوناچیج به شدت جای خالی او را احساس کرد، تا اینکه در نهایت سبزپوشان مشخص شدند با شکست پرسپولیس در روز جشن قهرمانی تا حدودی از منطقه سقوط فاصله بگیرند و حالا خبر خوش این است که مدافع-هافبک ذوب‌آهن می‌تواند در دو بازی آینده برابر نساجی مازندران و گل گهر سیرجان برای تیمش بازی کند.


شریفیان پور پزشک تیم فوتبال ذوب آهن در این خصوص ااینطور توضیج داده است:« این بازیکن دچار آسیب دیدگی نوع ۲ از ناحیه همسترینگ شده بود. خوشبختانه از روز گذشته به جمع بازیکنان اضافه شد و مشکلی برای همراهی تیم ندارد اما استفاده از وی به میزان آمادگی و نظر سرمربی تیم بستگی دارد.» 


در دیدار ذوب آهن مقابل نفت مسجد سلیمان حرف های مبهم حدادی فر و بوناچیچ، ابهاماتی در مورد ابتلای این بازیکن به بیماری کرونا ایجاد کرد ولی پزشک ذوب آهن بار دیگر تاکید کرده که مشکل اسماعیلی فر مصدمیت است و با این وصف این بازیکن که تیم‌های زیادی در پنجره تابستانی خواهان او هستند و قرادادش نیز با سبزپوشان اصفهانی با پایان فصل تمام می‌شود، در صورت صلاحدید بوناچیچ می‌تواند در دو بازی حساس تیمش که در تعیین سرنوشت تیم بسیار تاثیرگذار خواهد بود، به میدان برود؛ بازی هایی که شاید آخرین حضورهای این بازیکن در ترکیب ذوب آهن باشد.


در پنجره نیم فصل اول امیرقلعه نویی تلاش زیادی برای جذب این بازیکن انجام داد ولی باشگاه ذوب آهن اجازه این انتقال را صادر نکرد.

دیدگاه‌ها