کد خبر : 1701449 | 21 مرداد 1399 ساعت 11:34 | 3.1K بازدید | 1 دیدگاه

از مدعیان فقط تراکتور توانست سه امتیاز را کسب کند؛

تک امتیاز های سرنوشت‌ساز صادقی در دیدار با مدعیان

کارنامه درخشان شاگردان ابراهیم صادقی در مقابل تیم های مدعی در جدول لیگ نوزدهم با تساوی روز گذشته مقابل فولاد تکمیل شد.

تک امتیاز های سرنوشت‌ساز صادقی در دیدار با مدعیان

به گزارش "ورزش سه" درست است سایپا در جمع تیم‌های پایین جدولی بوده اما شاگردان صادقی در دیدارهای این فصل نشان داده‌اند که در تقابل با مدعیان لیگ به خوبی راه گرفتن امتیاز را بلدند و به سختی مدعیان توانسته‌اند سه امتیاز دیدارهایشان با نارنجی‌پوشان پایتخت را کسب کنند؛ تا به اینجای فصل بهترین کارنامه در اختیار تراکتور تبریز است که توانسته رفت و برگشت سایپایِ ابراهیم صادقی را شکست دهد.

 

اما دیگر مدعیان کسب سهمیه آسیایی بازی‌های سختی را مقابل این تیم سپری کرده‌اند؛ استقلال که بازی رفت را توانست با یک برتری پر گل ببرد، در نیم فصل دوم مقابل این تیم نتوانست به جایی برسد و با تک امتیاز از بازی خارج شد. فولاد خوزستان دیگر مدعی کسب سهمیه، پس از تساوی بدون گل در دیدار رفت شب گذشته هم در کسب پیروزی مقابل سایپا ناکام بود تا چهار امتیاز مهم و حساس را در رویارویی مستقیم با این تیم از دست بدهد.

 

1518606

 

اتفاقی که مشابه آن برای سپاهان هم رخ داد و آن‌ها هم در رفت و برگشت نتوانستند حتی گلی را وارد دروازه سایپا کنند تا با تساوی صفر - صفر از میدان خارج شوند؛ شهر خودرو هم از کسب حداکثری امتیاز مقابل شاگردان صادقی ناتوان بود و آن‌ها هم به مانند سایر مدعیان سهمیه آسیایی به توفیقی بیش از 2 امتیاز نرسیدند تا این‌چنین تیم سایپا در معادلات بالای جدول سرنوشت‌ساز باشد.

 

البته که این تک امتیازهای برای خودِ خودروسازان هم موثر بود چرا که باعث شد تا آن‌ها تقریبا بقای خود در لیگ نوزدهم را مسجل سازند؛ آن‌ها که به جز تراکتور از همه مدعیان سهمیه آسیایی توانسته‌اند حداقل یک امتیاز را کسب کنند امیدوارند در هفته پایانی پرسپولیس بی‌انگیزه را هم متوقف کنند تا هم کارنامه درخشان‌شان مقابل مدعیان تکمیل شود و هم بقای خود در لیگ نوزدهم را قطعی کنند.

 

1518607

دیدگاه‌ها