کد خبر : 1701450 | 21 مرداد 1399 ساعت 11:36 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

جوانان و اردوی دوم؛ 25 بازیکن دعوت شدند

تیم ملی جوانان زمان زیادی تا شروع بازی های جام ملت ها و انتخابی جام جهانی ندارد. از اینرو پرویز مظلومی بلافاصله بعد از پایان اردوی نخست که 18 مرداد بود اردوی دوم را از 22 مرداد برنامه ریزی کرده است.

جوانان و اردوی دوم؛ 25 بازیکن دعوت شدند 

به گزارش "ورزش سه"، اردوی دوم تا 5 شهریور در کمپ تیم های ملی ادامه خواهد داشت و به همین بهانه 25 بازیکن به اردو دعوت شده اند که عبارتند از: امیرحسین نیک پور،امیررضا رفیعی،امیر رضا بهره مند، شهاب دهقانیان،امیرعلی صادقی، احمدرضا جلالی، حسین شاهوردی، علیرضا اسدآبادی، محمدرضا عسگری، محمدرضا محرمی، یاسین سلمانی، آریا برزگر، مهدی خوشبخت، امیرحسین حاجیان، حسین زواری، حسین نخودکار، مهدی هاشمی نژاد ، مهدی احمدی، سعید آهنی ، محمدرضا شکیب خو، علی سبحانی، سیدرضا موسویان ، علی بابایی ، پیام پارسا و عارف محمدعلیپور.

 

در اردوی پیشین سه بازیکن تیم ملی جوانان مشکوک به کرونا بودند که بلافاصله از اردو کنار گذاشته شدند که با بهبود شرایط جسمانی در این اردو حضور پیدا خواهند کرد. 

 

تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات جام ملت ها و انتخابی جام جهانی در ازبکستان آماده می شود. این مسابقات مهر و آبان برگزار می شود و تیم ملی جوانان در مرحله گروهی با تیم های ازبکستان – اندونزی و کامبوج مسابقه خواهد داد.

دیدگاه‌ها