کد خبر : 1701459 | 21 مرداد 1399 ساعت 11:55 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

توییت جنجالی دورتموند‌، اولدترافورد را هدف گرفت

نمک روی زخم یونایتد؛ غبطه خوردن به سانچو!

بعد از اعلام ماندگاری جیدون سانچو در دورتموند‌، باشگاه آلمانی برای نمک پاشیدن بر زخم منچستریونایتد از شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد.

نمک روی زخم یونایتد؛ غبطه خوردن به سانچو!

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو پدیده انگلیسی باشگاه بوروسیا دورتموند ماه‌ها است که هدف شایعات نقل و انتقالاتی قرار دارد و به خصوص در هفته‌های اخیر شایعات درباره انتقال قریب الوقوع او به منچستریونایتد به اوج رسیده بود.

 

1518621

 

اما پیش از دیدار دیشب یونایتد مقابل کپنهاگن در یک چهارم نهایی لیگ اروپا ضربه سختی به امیدهای شیاطین سرخ وارد شد و میشائیل زورک مدیر ورزشی دورتموند با رد این انتقال از ماندگار شدن سانچو در این تیم آلمانی خبر داد.

 

ولی بوروسیا دورتموند به همین بسنده نکرد و برای اینکه روی زخم منچستریونایتد نمک بپاشد به سراغ شبکه‌های اجتماعی رفت و با توییتی بی رحمانه ضربه‌ای سخت به این تیم وارد کرد.

 

1518618

 

دورتموند با منتشر کردن عکسی از سانچو در تمرینات این تیم نوشت: " خیلی دوست دارید این را ببینید! "

 

همانطور که انتظار می‌رفت این توییت باشگاه دورتموند واکنش‌های زیادی به دنبال داشت. یک کاربر در پاسخ نوشت: " این واقعاً بی احترامی است". کاربر دیگری که به نظر می‌رسد هوادار رقبای یونایتد است نوشت: " همیشه طرفدار دورتموند بودم".

 

1518619

 

نقطه شروع این ماجرا وقتی بود که مدیر ورزشی دورتموند، میشائیل زورک در یک کنفرانس خبری درباره سانچو صحبت کرد و گفت: " ما برای جیدون سانچو برنامه داریم. او فصل آینده برای ما بازی خواهد کرد. تصمیم ما نهایی است. به نظرم این جواب همه سوال‌ها را خواهد داد. ما تابستان گذشته دستمزد جیدون را تنظیم کردیم تا با پیشرفت و بهبود عملکرد او تناسب داشته باشد. بنابراین از نظر اصولی ما عملاً قرارداد او را همان زمان تا سال 2023 تمدید کردیم".

 

 

دیدگاه‌ها