کد خبر : 1701463 | 21 مرداد 1399 ساعت 12:22 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

بقای پارس و سیدسیروس به خوزستان گره خورد

پارس جنوبی جم در آخرین دقایق از شکست مقابل ماشین سازی گریخت اما به منطقه قرمز جدول سقوط کرد.

به گزارش "ورزش سه" در شب پایانی مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر فعل و انفعالات پرشماری در انتهای جدول با تساوی شاهین، برتری پیکان و گل گهر سیرجان و البته تساوی پارس جنوبی و ماشین سازی رخ داد که باعث تا شانس بقای شاهین به حداقل برسد و جمی‌ها هم به منطقه قرمز جدول وارد شوند.

آن‌ها که با افاضلی در دو دیدار پایانی موفق به پیروزی نشده بودند امیدوار به آن بودند تا شوک حضور سیروس پورموسوی مثبت باشد. اتفاقی که در بازی اول رخ داد و آن‌ها شهر خودرو مدعی را از پیش‌روی برداشتند اما در ادامه بازهم تیره‌روزی‌های پارس جنوبی ادامه داشت.

 

در مجموع عملکرد جمی‌ها با افاضلی و پورموسوی طی هفت دیدار اخیر، آن‌ها فقط شش امتیاز به دست آورده‌اند تا در منطقه قرمز جدول قرار گیرند.

 

1518377

 

دو دیدار سرنوشت‌ساز پارس جنوبی مقابل فولاد (در خانه) و نفت مسجدسلیمان (در خارج از خانه) است که شاگردان پورموسوی محکوم به کسب حداکثر امتیاز برای بقا هستند که بسیار سخت به نظر می‌رسد.

 

به نوعی باید گفت سرنوشت پارس جنوبی برای بقا در لیگ نوزدهم به دیدار مقابل شاگردان مهدی تارتار گره خورده است؛ تارتاری که خود تا فصل قبل سکان هدایت پارس جنوبی را در لیگ برعهده داشت.

فوباد خوزستان هم که تیم سابق پورموسوی است که این سرمربی باتجربه امیدوار است در جم بتواند شاگردان نکونام که سخت در تکاپوی کسب سهمیه آسیایی هستند را شکست دهد.

 

دیدارهای دشواری که باعث شده تا فرضیه سقوط دو تیم بوشهری به لیگ یک از رقابت های نوزدهمین دوره لیگ برتر شکل و شمایل جدی‌تری به خود گیرد.

دیدگاه‌ها