کد خبر : 1701465 | 21 مرداد 1399 ساعت 12:35 | 82.8K بازدید | 3 دیدگاه

گزارشی از ولخرجی‌های گلف‌باز جنجالی رئال مادرید

گرت بیل و زندگی تجملاتی ستاره فراموش‌شده

روزنامه انگلیسی سان در گزارشی به زندگی لوکس گرت بیل در شهر مادرید پرداخته و از آن به عنوان زندگی پرتجمل ستاره فراموش شده رئال یاد کرده.

گرت بیل و زندگی تجملاتی ستاره فراموش‌شده

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان در گزارشی به زندگی لوکس گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید در پایتخت اسپانیا پرداخته و با اشاره به خانه، ماشین‌ها و علاقه شدید او به ورزش گلف از آنچه زندگی بسیار پرتجمل فوتبالیست فراموش شده رئال خوانده انتقاد کرده است. این گزارش در رسانه‌های اسپانیایی مثل مارکا هم بازتاب داشته.

 

1518633

 

سان می‌گوید همیشه برایش سوال بوده که گرت بیل با دستمزد خالص 17 میلیون یورو در سال که از رئال مادرید می‌گیرد در پایتخت اسپانیا چطور زندگی می‌کند. دستمزدی نجومی برای فوتبالیستی که امسال در برنامه های زین الدین زیدان جایی نداشته و عمدتاً فراموش شده بوده.

 

سان در گزارش خود ابتدا به سراغ خانه محل سکونت گرت بیل در شهر مادرید می‌رود. خانه‌ای به ارزش 7.2 میلیون یورو که توسط معمار معروف اروپایی خواکین تورس طراحی شده. این خانه که در منطقه بسیار گران قیمت شهر مادرید لا فینکا، واقع شده توسط گرت بیل اجاره شده است. سان می‌گوید ستاره ولزی برای اجاره این خانه هر ماه 11140 یورو پرداخت می‌کند. مستاجر قبلی این خانه کاکا ستاره برزیلی بوده است.

 

1518630

 

منطقه لافینکا منطقه ای ثروتمندنشین است که توسط لوئیس گارسیا با هدف جلب توجه فوتبالیستهای بزرگ شاغل در اسپانیا ایجاد شده. از جمله ستاره های بزرگ رئال مادرید که در سالهای اخیر در این منطقه ساکن بوده و هستند می توان به رائول گونزالس، کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، جسی رودریگز، آنخل دی ماریا، سرخیو راموس و زین الدین زیدان اشاره کرد.

 

در پارکینگ خانه لوکس گرت بیل شش اتوموبیل پارک شده. اتوموبیلهایی که ستاره ولزی از زمان پیوستن به رئال مادرید خریده است.

 

 

اتوموبیلهای گرت بیل از این قرار هستند: مرسدس SLS AMG (قیمت 74800 یورو)، بنتلی کنتیننال GT (قیمت 23500 یورو)، لامبورگینی هوراکان (قیمت 70700 یورو)، فراری GTC4Lusso (قیمت 104300 یورو)، و در نهایت آئودی Q7 50 TDI به قیمت 29400 یورو که توسط رئال مادرید در اختیار او قرار داده شده.

 

گرت بیل که به خاطر علاقه شدیدش به ورزش گلف مشهور است در شهر مادرید در زمین گلف سانتاندر بازی می‌کند. یک زمین گلف استثنایی که توسط سوریانو بالستروس طراحی شده و میزبان ثروتمندترین اسپانیایی ها است. گرت بیل علاوه بر این زمین در حال بازی کردن گلف در زمین معروف رئال کلوب دو والدراما در شهر سان روخه هم دیده شده. زمین گلف مشهوری که در منطقه اندولوسیا واقع شده است.

 

1518631

 

گرت بیل هر زمان که حوصله اش از مادرید سر می‌رود یا هوس می‌کند مدتی از شلوغی پایتخت دور باشد به سراغ ویلایی می‌رود که در منطقه فینکا کورتسین خریداری کرده. سایتی بسیار لوکس و متشکل از ویلاهایی گران قیمت که در میانه دو منطقه ماربلا و سوتوگرانده واقع شده و میزبان ثروتمندان اسپانیایی و ثروتمندانی از دیگر کشورهای دنیا است.

 

 

دیدگاه‌ها