کد خبر : 1701480 | 21 مرداد 1399 ساعت 13:17 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران از تیم نکونام حمایت کنند؛

کاملی مفرد: فولاد این فصل شاهکار کرده است

کاپیتان سابق فولاد می‌گوید همه پیشکسوتان، هواداران فولاد و مردم خوزستان باید از فولاد حمایت کنند تا تیم آسیایی شود.

کاملی مفرد: فولاد این فصل شاهکار کرده است

به گزارش ورزش سه، جلال کاملی مفرد کاپیتان سابق فولاد درباره وضعیت فولادخوزستان گفت: خدارا شکر تیم نتایج خوبی گرفته تیم و بچه‌ها باید بازی به بازی پیش بروند. برای هر دیدار برنامه ریزی کنند، حرفه‌ای زندگی کنند تا نتیجه بگیرند. شانس زیادی دارند و البته بدانند که رسیدن به آسیا تنها یک پله است و برای موفقیت در آسیا نیز باید برنامه بریزند و خیلی زود اشباع نشوند.

 

وی ادامه داد: در کادرفنی هم رفقای من هستند، از اینجا به آن‌ها سلام و از همه آن‌ها حمایت می‌کنم. کادر جوانی هستند که به دنبال موفقیت هستند و خدارا شکر که نتایج تا این‌جا عالی بوده است. اگر استادیوم باز بود، خودم اولین نفر می‌آمدم و برای موفقیت تیم داد می‌زدم و تشویق می‌کردم. بر همه واجب است که فولاد و کادرفنی و بازیکنان را حمایت کنند، چه پیکسوتان، چه کسی که هوادار فولاد است و چه کسی که خوزستانی است، این تیم متعلق به خوزستان است و همه باید از آن ویژه حمایت کنند فرقی ندارد که شغل شما چیست و فولاد باعث افتخار ماست و باید از آن پشتیبانی کنیم.

 

کاپیتان سابق فولاد خوزستان گفت: بالاخره هر بازی شرایط خودش را دارد، ممکن است در یک بازی ده گل بزنید یا ده گل بخورید، فرقی ندارد، باید رو به جلو باشید و به فکر بازی‌های بعدی. اینکه به گذشته فکر کنید درست نیست و ان‌شاءالله که فولاد با کادرفنی جوان و منسجم می‌تواند در نبردهای آتی موفق شود، آن‌ها تا همینجا هم شاهکار کرده‌اند و ممنونشان هستیم.

 

کاملی مفرد درباره سرمربی ‌گری نکونام در اهواز ادامه می‌دهد: جواد یکی از بهترین رفیق‌های من در تیم ملی بود، زمانیکه به اهواز آمد هم به من زنگ زد، خوشحالیم که او اینجاست و از او حمایت می‌کنیم، هرچه داریم برای فولاد و موفقیت تیم‌ می‌دهیم، هر کمکی که بخواهند و بگویند ما قبول می‌کنیم. دیگر دوستان هم در کادر هستند از سسد محمد علوی، حسین کعبی، مهدی هاشمی نسب، حمید رجبی و ... که تیم قدرتمندی را روی نیمکت داریم و برای موفقیت تلاش می‌کنند.

 

از وی درباره بازگشتش به فوتبال پرسیدیم و این چنین پاسخ داد: جلال به فوتبال باز می‌گردد اما اکنون کمی دارم و مطمئن باشید که باز خواهم گشت اما اکنون دعای من موفقیت فولاد است.

 

دیدگاه‌ها