کد خبر : 1701481 | 21 مرداد 1399 ساعت 13:19 | 56.6K بازدید | 2 دیدگاه

استراماچونی گزینه هدایت یک تیم دسته دومی!

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال گزینه سرمربیگری تیمی از دسته دوم فوتبال باشگاهی ایتالیاست.

استراماچونی گزینه هدایت یک تیم دسته دومی!

به گزارش"ورزش سه"، «کالچو مرکاتو ریپورت» طی گزارشی خبر از آن داده است که باشگاه سالرنیتانا ایتالیا از سری B ایتالیا، آندره‌آ استراماچونی را به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری این تیم در نظر دارد.


دراین گزارش آمده است:


آندره‌آ استراماچونی پس از تجربه حضور در ایران و هدایت تیم استقلال، مطابق انچه که شنیده شده است باشگاه سالرنیتانا قصد دارد وی را به عنوان سرمربی خود در فصل جدید انتخاب کند. این سرمربی علاقه دارد بعد از چند سال تجربه مربیگری در خارج از ایتالیا در کشورخودش کار کند. البته مدیران این باشگاه در حال ارزیابی گزینه‌های دیگری هم هستند و به این منظور در تماس مداوم با فابریتزیو کاستوری و استفانو کولانتونو هم هستند.

 

1518654


این گمانه‌زنی‌ها در شرایطی است که پیش‌بینی می‌شد وی پس از استقلال هدایت تیمی از سری آ ایتالیا را بر عهده بگیرد، چراکه پیش‌ازاین گفته می‌شد او یکی از کاندیداهای تصاحب هدایت تیم فوتبال اودینزه است اما این خبر با آنچه در مورد وی تصورمی شد تا حد زیادی تفاوت دارد چراکه باشگاه سالرنیتانا در فصل گذشته در جایگاه دهم سری بی ایتالیا قرار گرفت.


گفتنی است استراماچونی ۴۴ ساله که سابقه سرمربیگری در تیم‌های اینتر، اودینزه، پاناتینایکوس یونان و اسپارتا پراگ جمهوری چک را دارد، در حدود ۶ ماه از ابتدای این فصل هدایت تیم استقلال را برعهده داشت.

دیدگاه‌ها