کد خبر : 1701495 | 21 مرداد 1399 ساعت 14:13 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

اعزام مربیان استقلالی به برزیل، آلمان و کرواسی

مدیران باشگاه استقلال در نظر دارند برخی مربیان جوان را برای آموزش و یادگیری هرچه بهتر به کشورهای دیگر بفرستند.

اعزام مربیان استقلالی به برزیل، آلمان و کرواسی

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال یکی از برنامه های آینده این باشگاه برنامه ریزی روی تیم های پایه با استفاده از مربیان جوان استقلالی است. در این راستا مدیران استقلال تصمیم گرفتند برخی مربیان جوان و پیشکسوتان باشگاه خود را به خارج از کشور بفرستند تا مراحل آموزشی را بگذرانند و از آنهادر تیم های پایه استفاده شود.


احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در این خصوص گفت: «خوشبختانه ما جلسات متعددی را با دکتر طهماسبی مدیرکل امور بین الملل وزارت ورزش داشته‌ایم. به اتفاق ایشان طرحی را جهت فرستادن مربیان ارزشمند استقلالی به کشورهایی مثل برزیل، آلمان و کروواسی داشته‌ایم. این می‌تواند یک اقدام خوب در بخش آموزش باشد.»


وی ادامه داد: «همانطور که باید در رده‌های پایه سرمایه‌گذاری کنیم تا این تیم‌ها پشتوانه تیم بزرگسالان باشند، باید مربیان خود را هم مجهز به علم روز دنیا کنیم. به زودی این طرح آماده می‌شود و تلاش می‌کنیم اسپانسری هم در این خصوص در نظر بگیریم تا هزینه‌ها کمتر شود.»


سعادتمند در پایان افزود: «امیدوارم بتوانیم بچه‌های خوب استقلال که نسل به نسل به آن‌ها پیشکسوت می‌گویند، بتوانیم ابتدا در تیم‌های پایه و در ادامه در تیم بزرگسالانمان از آن‌ها استفاده کنیم. این طرحی است که به نظرم به یادگار خواهد ماند و بار فنی آن می‌تواند به باشگاه استقلال خیلی کمک کند.»

دیدگاه‌ها