کد خبر : 1701498 | 21 مرداد 1399 ساعت 14:48 | 26.2K بازدید | 1 دیدگاه

پاداش ویژه به استقلالی ها بابت برد مقابل سپاهان

مدیرعامل استقلال اعلام کرد به اعضای این تیم پاداش ویژه ای را بابت برد مقابل سپاهان پرداخت می کند.

پاداش ویژه به استقلالی ها بابت برد مقابل سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، استقلال طی هفته های گذشته روند روبه رشدی را در پیش گرفته و توانسته با کسب نتایج مطلوب هوادارانش را راضی نگه دارد. از اینرو مدیران باشگاه سعی  دارند پاداش های اعضای تیم را به موقع پرداخت کنند.


احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در این خصوص گفت: «در راستای ایجاد انگیزه برای تیم فوتبال بزرگسالان استقلال که ویترین باشگاه هم محسوب می‌شود، تلاش کردیم پاداش‌هایی را جهت موفقیت‌های آن‌ها در نظر بگیریم. با کمک اعضای هیات مدیره و همه کسانی که عاشق باشگاه استقلال هستند، توانستیم پاداش‌ها را به موقع پرداخت کنیم.»


وی درباره پرداخت پاداش برای برد دوشنبه شب مقابل سپاهان و صعود به نیمه نهایی حذفی تاکید کرد: «قطعا برای برد روز گذشته تیم مقابل سپاهان که برد ارزشمندی برای تیم و هواداران بود هم پاداشی را در نظر گرفته‌ایم. جا دارد از آقای عبدیان عضو هیات مدیره هم که قبل از اینکه عضو هیات مدیره شوند مساعدت‌های زیادی داشتند به استقلال کمک کردند. سایر اعضای هیات مدیره هم در تلاش هستند تا مساعدت‌هایی به باشگاه شود چون ما در آستانه پرداخت‌های سنگینی هستیم و با همت همه عزیزان امیدوارم بتوانیم از این بحران هم خارج شویم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.»


سعادتمند درباره مطالبات اعضای استقلال نیز گفت: «روی بخش بخش مطالبات کادرفنی و بازیکنان تلاش کرده‌ایم در زمان‌هایی که گفته‌آیم پرداختی داشته باشیم و از امروز هم پرداخت‌های بعدی را انجام می‌دهیم تا کادرفنی و بازیکنان با فراغ خاطر به کار خود در زمین سبز مشغول باشند.»

 

دیدگاه‌ها