کد خبر : 1701504 | 21 مرداد 1399 ساعت 14:55 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو:

"دالوژ"، ورزشگاه خوش یمن برای بارسا و بایرن مونیخ

بارسا و بایرن روز جمعه در ورزشگاه دالوژ لیسبون و در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت.

"دالوژ"، ورزشگاه خوش یمن برای بارسا و بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس ترین بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را بارسا و بایرن در ورزشگاه اختصاصی بنفیکا برگزار خواهند کرد. به دلیل شیوع کرونا از دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در شهر لیسبون و به صورت تک حذفی در دو ورزشگاه دالوژ و ژوزه آلوالاده به انجام خواهند رسید.

برنده بازی بارسا و بایرن بازی نیمه نهایی را در ورزشگاه آلوالاده و برابر پیروز بازی سیتی و لیون برگزار خواهد کرد.

 

 

1518668

 

 

بارسا سال 1961 فینال جام باشگاه های اروپا را در برن سوئیس، 3-2 به بنفیکا واگذار کرد و برای اولین بازی در زمین این تیم تا سال 1992 صبر کرد. در نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا بارسای یوهان کرویف در زمین بنفیکا بدون گل مساوی کرد ولی در بازی برگشت در نوکمپ 2-1 پیروز شد و به فینال رفت تا اولین عنوان قهرمانی اروپای خود را کسب کند.

 

سال 2006 در ورزشگاه بازساری شده دالوژ و از یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، بارسا بازی رفت را برابر بنفیکا بدون گل مساوی کرد و در بازی برگشت به لطف دو گل رونالدینیو و اتوئو به برتری 2-0 رسید و راهی فینال شد و در انتها نیز دومین عنوان قهرمانی خود را کسب کرد.

 

 

1518667

 

 

سال 2013 نیز بارسا و بنفیکا باهم در دالوژ روبرو شدند و این بار بارسا با دو گل الکسیس سانچس و سسک فابرگاس روی پاس های مسی به برتری 0-2 رسید.

 

بایرن مونیخ هم در ورزشگاه قدیمی دالوژ به دو تساوی و یک برتری برابر بنفیکا دست یافته و در ورزشگاه جدید نیز یک برد و یک تساوی برابر قرمزپوشان لیسبونی کسب کرده است.

 

دیدگاه‌ها