کد خبر : 1701513 | 21 مرداد 1399 ساعت 15:50 | 45.8K بازدید | 1 دیدگاه

تکل‌های خشن مهاجم سپاهان در آزادی؛

کی‌روش اخراج نشد تا فاجعه بیافریند!

مهاجم بلندقامت سپاهان در شبی که بازهم ناکام در گلزنی بود، بسیار خشن بازی کرد و بارها روی پای بازیکنان استقلال تکل کرد یا در نبردهای هوایی حاشیه ساز شد.

به گزارش "ورزش سه" هر چند درباره مصلح و نورافکن به عنوان دو متهم ردیف اول استعفای امیر قلعه نویی و نتایج ضعیف سپاهان یاد می‌شود اما اصلا نباید از افت محسوس کی‌روش استنلی سوارز غافل شد؛ مهاجمی که امید اول قلعه نویی در سالهای حضورش در ذوب آهن و سپاهان بود اما در دوران پس از تعطیلات طولانی مدت لیگ نوزدهم، نه گلی برای تیمش زد و نه حتی گلی توانست بسازد.

 

او در دیدار دیشب هم در موقعیت سازی خنثی بود و نتوانست مقابل مدافعان سرزن و آماده استقلال کاری از پیش ببرد؛ تکل خشن کی‌روش روی محمد دانشگر باعث خراشیدگی عمیق روی ساق پای مدافع استقلال شد. به جز این تکل، بارها از ناحیه کمر دانشگر توسط کی‌روش در طول بازی دچار آسیب دیدگی شد. برخوردهایی که از سوی موعود بنیادی فر هیچکدام خطای شدید تشخیص داده نشدند و فقط یک کارت زرد سهم مهاجم برزیلی سپاهان شد.

 

 

البته کارشناسان داوری نظری خلاف بنیادی فر دارند و معتقدند او می‌توانست در صحنه برخورد با دانشگر از سوی داور اخراج شود تا سپاهان دقایق پایانی بازی را ده نفره دنبال کند؛ اتفاقی که از سوی بنیادی فر رخ نداد اما حضور کی‌روش نتوانست موثر برای تیمش باشد و او بازی دیگری را هم بدون گل زده به پایان برد تا همچنان تیره‌روزی‌هایش ادامه دار باشد.

دیدگاه‌ها