کد خبر : 1701514 | 21 مرداد 1399 ساعت 15:51 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

سعید آقایی، 180 دقیقه تا جدایی از سپاهان؟

دفاع چپ تیم سپاهان احتمالا در پایان فصل از جمع طلایی‌پوشان جدا خواهد شد مگر آن‌که تصمیم او در زمان باقیمانده عوض شود که بعید به نظر می‌رسد.

سعید آقایی، 180 دقیقه تا جدایی از سپاهان؟

به گزارش "ورزش سه" یکی از غایبان ترکیب یازده نفره سپاهان در دیدارهای اخیر سعید آقایی بود که به دلیل آسیب دیدگی یا در لیست تیمش حضور نداشت و حتی شایعه اخراج او هم مخابره شد اما وی در دیدار شب گذشته از روی نیمکت کار خود را آغاز کرد و قلعه نویی ترجیح داد تا مهدی ترکمان را در ترکیب اولیه‌اش قرار دهد؛ اما گره خوردن بازی باعث شد تا سرمربی باتجربه سپاهان به فکر تعویض افتد و آقایی را به جای ترکمان به بازی بفرستد.

 

ورود آقایی به زمین هم برای سپاهانی‌ها آمد نداشت و او نتوانست گره از کار تیمش بگشاید تا بدون گل زده طلایی‌پوشان زمین را ترک کنند؛ آنچه درباره دفاع چپ سپاهان شنیده می‌شود آنکه او احتمالا در پایان فصل از این تیم بعد از سه سال حضور در اصفهان جدا خواهد شد. اتفاقی البته در گرو رقم خوردن سرنوشت نیمکت تیم سپاهان هم است و آقایی در دو دیدار پیش‌روی هم از یک سو منتظر تعیین تکلیف سکاندار جدید طلایی‌پوشان است و هم از سوی دیگر پیشنهادات خود را بررسی می‌کند تا در پایان فصل تصمیم نهایی خود را بگیرد.

دیدگاه‌ها