کد خبر : 1701518 | 21 مرداد 1399 ساعت 16:15 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

واندرلی لوکزامبورگو:

فیگو درک نمی کرد که زمان جدایی اش از رئال رسیده

سرمربی برزیلی سابق رئال مادرید پاسخ لوئیس فیگو ستاره پرتغالی سابق کهکشانی ها را داد.

فیگو درک نمی کرد که زمان جدایی اش از رئال رسیده

به گزارش "ورزش سه"، واندرلی لوکزامبورگو سال 2005 هدایت رئال را در نیمه های فصل بر عهده گرفت و قبل از رسیدن به سال 2006 نیز از سمت خود برکنار شد. در نیم فصل دوم فصل 05-2004 او توانست رئال را تا حدی متحول کند اما پشت سر بارسا در لالیگا قرار گرفت. در پایان همان فصل لوئیس فیگو رئال را به مقصد اینتر ترک کرد و همواره در مصاحبه های مختلف از لوکزامبورگو به عنوان بدترین مربی دوران فوتبالش یاد کرده است.

 

 

1518700

 

 

فیگو در مصاحبه اخیر خود در مورد دلیل جدایی اش از رئال در سال 2005 گفت:« وقتی لوکزامبورگو مربی شد، من چند هفته همچنان در ترکیب اصلی بودم اما به یکباره روی نیمکت نشستم و تا انتهای فصل به ندرت به من بازی رسید. لوکزامبورگو هرگز دلیل نیمکت نشینی هایم را توضیح نداد و با وجود او ترجیح دادم از رئال جدا شوم. لوکزامبورگو بدترین مربی ای است که در فوتبالم داشتم.»

 

 

1508748

 

 

اخیرا ریوالدو اسطوره برزیلی بارسا در حساب توئیتر خود از لوکزامبورگو به شکلی ویژه تمدید کرد که فیگو در پاسخ برای او نوشت که برای من او بدترین مربی بود.

لوکزامبورگو که اکنون سرمربی پالمیراس است، در پاسخ به فیگو و در مورد علت  جدایی او به خبرنگاران گفت:« او زمانی رئال را ترک کرد که باید این کار را انجام می داد. باشگاه قصد ادامه همکاری با فیگو را نداشت ولی خود او درک نمی کرد که دیگر زمان جدایی اش رسیده است و باید برود. این در فوتبال حرفه ای یک اتفاق معمول است. وقتی باشگاه شما را نمی خواهد، باید راهی تیمی دیگر شوید. به همین سادگی. فیگو گفته من مربی بدی بودم اما ترجیح می دهم روی حرف ریوالدو حساب کنم که مرا بهترین مربی خودش دانسته است.»

 

 

دیدگاه‌ها