کد خبر : 1701525 | 21 مرداد 1399 ساعت 16:13 | 62K بازدید | 9 دیدگاه

طلسم غیبت دیاباته مقابل پرسپولیس شکسته می شود

خرید این فصل استقلال، تاکنون نتوانسته حضور در دربی تهران را تجربه کند.

طلسم غیبت دیاباته مقابل پرسپولیس شکسته می شود

به گزارش "ورزش سه"، پس از انجام قرعه کشی دیدارهای نیمه نهایی جام حذفی، مشخص شد که استقلال و پرسپولیس باید شهرآورد نود و سومشان را در این مرحله برگزار کنند.


اما نکته ای که برای هواداران استقلال و کادرفنی این تیم حائز اهمیت بوده، رسیدن آقای گل لیگ برتر به این دیدار است. شیخ دیاباته که به دلیل مصدومیت در دقایق پایانی دیدار با شهرخودرو، نتوانست تیمش را در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در مقابل سپاهان همراهی کند، اکنون مشخص نیست آیا این بازیکن به شهرآورد تهران خواهد رسید یا خیر.


دیاباته که در ابتدای فصل و با نظر استراماچونی به استقلال پیوست، هر دو شهرآورد لیگ نوزدهم را به دلیل مصدومیت از دست داد. مهاجم اهل مالی استقلال که کادرفنی سابق این تیم روی او حساب ویژه ای باز کرده بود،  در دیدار هفته سوم لیگ مقابل نفت مسجد سلیمان از ناحیه دنده دچار آسیب دیدگی شد و 3 دیدار مقابل پرسپولیس، ذوب آهن و گل گهر را از دست داد.


دیاباته در بازی برگشت مقابل همین نفت مسجد سلیمان از ناحیه دوقلوی پا دچار مصدومیت شد و در نهایت به مدت 5 ماه از میادین به دور بود و بازی های حساسی را برای استقلال از دست داد.


حالا و در آستانه سومین دربی فصل، هواداران استقلال بیش از هر زمان دیگری امیدوارند که دیاباته بتواند تا زمان برگزاری دیدار نیمه نهایی مقابل پرسپولیس به مرز آمادگی برسد و طلسم غیبت های شیخ در شهرآوردها، بالاخره شکسته شود و شاهد حضور این مهاجم اهل مالی در دیدار با پرسپولیس باشیم.

دیدگاه‌ها