کد خبر : 1701528 | 21 مرداد 1399 ساعت 16:43 | 45.3K بازدید | 0 دیدگاه

سومین کلین شیت متوالی؛

فولاد با گردان تنها رقیب جدی پرسپولیس (عکس)

فولاد خوزستان با درخشش شهاب گردان و دیگر عناصر خط دفاعی، مهم ترین رقیب خط دفاعی پرسپولیس محسوب می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان جواد نکونام شب گذشته هم دروازه خود را بسته نگه داشتند تا سومین کلین شیت متوالی خود را ثبت کنند. اگرچه دیشب سایپا تنها یک ضربه به دروازه داشت اما گردان در شروع مجددها، ارسال ها و... نیز عملکرد خوبی را از خود نشان داد تا شماره یک مطمئن تیمش در برابر نارنجی پوشان باشد.

 

با این کلین شیت فولاد آمار کمتر از 20 گل خود در لیگ نوزدهم را حفظ کرد و دومین خط دفاعی برتر لیگ ایران باقی ماند. آن ها از سپاهان، استقلال، تراکتور و شهرخودرو که دروازه بان های سرشناسی را در ترکیب خود دارند کمتر گل خورده اند و تنها پنج گل دریافتی بیشتر نسبت به پرسپولیس دارند.

 

فولادی ها باید امیدوار به یک معجزه برای کسب عنوان بهترین خط دفاعی لیگ باشند اما همین قرارگیری در رتبه دوم هم اتفاق مثبتی برای تیم جواد نکونام خواهد بود. گردان که زیر نظر غبیشاوی تمرین می‌کند، با کوله باری از تجربه حضور در ابومسلم، ذوب آهن، پرسپولیس، سپاهان و... به اهواز آمده تا در کنار گلرهای جوان فولاد را به آسیا برساند و دوباره خود در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود، اتفاقی که دوباره توجه ها را به این گلر 35 ساله جلب خواهد کرد.

 

عکس از مسعود اکبری

 

1518706

دیدگاه‌ها