کد خبر : 1701529 | 21 مرداد 1399 ساعت 16:55 | 43.6K بازدید | 3 دیدگاه

مورد استثنایی؛

تنها بازیکن رئال که شانس فتح 3 گانه دارد!

آلوارو اودریوسولا با تنها 10 بازی در فصل جاری ممکن است به سه گانه ای تاریخی دست پیدا کند.

تنها بازیکن رئال که شانس فتح 3 گانه دارد!

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو اودریوسولا یکی از خوش شانس ترین بازیکنان فصل جاری فوتبال اروپاست. بازیکن که با تنها 10 بازی توانسته تاکنون فاتح 4 جام شود و می تواند به پنجمی هم دست پیدا کند. این اتفاق اگر رخ دهد او فاتح سه گانه خواهد شد که هنوز هیچ بازیکن رئال موفق به کسب چنین افتخاری نشده است.

 

 

1495549

 

 

اودریوسولا نیم فصل اول در عضویت رئال بود و برای این تیم 4 بازی در لالیگا و یک بازی در لیگ قهرمانان مقابل بروژ انجام داد و در انتهای فصل به دلیل قهرمانی رئال در لالیگا به او هم مدال تعلق گرفت. او با وجود اینکه در هیچکدام از دو بازی سوپرکاپ اسپانیا به میدان نرفت با این حال به دلیل اینکه نامش در فهرست رئال بود، مدال سوپرکاپ را دریافت کرد.

 

اودریوسلا نیم فصل دوم به صورت قرضی راهی بایرن شد و توانسته 4 بازی در بوندسلیگا و یک بازی در جام حذفی برای این تیم انجام دهد و با مونیخی ها فاتح هر دو جام شد. او شنبه شب در بازی برگشت برابر چلسی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز دقیقه 73 وارد زمین شد و پاس گل چهارم بایرن را به لواندوفسکی داد.

 

 

1518328

 

 

به این ترتیب او با متوسط هر 153 دقیقه حضور در  میدان توانسته یک جام به دست بیاورد که در نوع خود مورد جالب است. اگر بایرن قهرمان اروپا شود او به پنجمین جام فصل خود با پیراهن دو باشگاه دست خواهد یافت و البته مهمتر از همه اینکه فاتح سه گانه می شود!

دیدگاه‌ها