کد خبر : 1701533 | 21 مرداد 1399 ساعت 17:29 | 17.9K بازدید | 2 دیدگاه

کلید قهرمانی سیتی در اروپا از نگاه اسطوره لیورپول

گرم سونس اسطوره لیورپول معتقد است سیتی به کمک دی بروینه می تواند برای اولین بار قهرمان چمیپونزلیگ شود.

کلید قهرمانی سیتی در اروپا از نگاه اسطوره لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی بروینه پس از یک تجربه منفی در چلسی به ولفسبورگ پیوست و با درخشش در این تیم و کسب عنوان بهترین پاسور بوندسلیگا سال 2015 به لیگ برتر بازگشت و این بار پیراهن منچسترسیتی را به تن کرد.

 

 

1511981

 

 

سیتی برای جذب او 60 میلیون یورو هزینه کرد و او ثابت کرده ارزش این مبلغ را داشته است. ستاره بلژیکی در 220 بازی برای سیتی 56 گل زده و 89 پاس گل نیز داده است. خیلی ها معتقدند او باید امسال عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر را کسب کند؛ هرچند سیتی موفق به قهرمانی نشد.

دی بروینه در رسیدن سیتی به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و حذف رئال در دور قبل نیز نقشی کلیدی داشت.

 

گرم سونس اسطوره لیورپول که اکنون به عنوان کارشناس  فعالیت می کند، ضمن تمجید از کوین دی بروینه گفت:« از نظر من او برگ برنده منچسترسیتی در این فصل از لیگ قهرمانان است. کوین یک بازیکن محوری محسوب می‌شود و نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا می کند. او به خوبی دروازه را می شناسد و هر لحظه می تواند روی دروازه حریف خطرساز شود و به همین دلیل تیم حریف مجبور است برای مراقبت عقب بنشیند و این فضا را برای سایر نفرات منچسترسیتی باز می کند.»

 

 

1514656

 

 

او در ادامه گفت:«  من شیوه بازی منچسترسیتی برابر رئال مادرید را پسندیدم. سیتی کاملا مسلط بازی می کرد و توانسته بود تمام روزنه ها را به خوبی ببندد. حریف بعدی آنها لیون کاملا متفاوت با رئال مادرید است و پپ گواردیولا باید مراقب ضدحملات حریف خود باشد.»

 

گرم سونس در پایان پیش بینی کرد منچسترسیتی بتواند در 90 دقیقه لیون فرانسه را شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

 

دیدگاه‌ها