کد خبر : 1701550 | 21 مرداد 1399 ساعت 19:00 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

سعادتمند: اگر کاری انجام نشده،‌چون سند در کار نبوده

توضیح مدیرعامل استقلال درباره سند مرغوبکار

مدیرعامل باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره اضافه شدن ورزشگاه مرغوبکار به دارایی‌های باشگاهش ارائه کرد.

 توضیح مدیرعامل استقلال درباره سند مرغوبکار

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال از اضافه شدن مجموعه ورزشی مرغوبکار به دارایی های استقلال به عنوان خبری یاد کرد که هواداران آبی 30 سال در انتظارش بودند. این مساله اما حواشی زیادی ایجاد کرد و حالا امروز او توضیحاتی را ارائه کرده است.


سعادتمند در این خصوص گفت: «برخی‌ها به ما انتقاد کردند که این خبر خیلی هم خبر خوبی نبود. ولی من معتقدم که این خبر، بسیار خبر خوبی بود. ما شب گذشته در ورزشگاه آزادی بازی کردیم ولی هیچگاه سند این ورزشگاه به نام ما نشده است. اگر در گذشته استقلال در مرغوبکار بازی می‌کرده، هیچگاه سند آنجا به نام استقلال نبوده است.»


وی ادامه داد: «باشگاه استقلال سندی را به عنوان یک ملک در اختیار نداشته است. خوشحالم که مرغوبکار را به دارایی‌های خود اضافه کرده‌ایم. در مرغوبکار و کمپ مرحوم حجازی اتفاقات خوبی رخ داده است. این را باید به فال نیک بگیریم. ما تا کی باید زمین و سالن اجاره کنیم؟ اگر سندی به نام ما می‌شود،‌ما می‌توانیم با تسهیلات بانکی و استفاده از قوانین، با مشارکت سرمایه‌گذاران اتفاقات خوبی را آنجا رقم بزنیم. ما اگر تاکنون کاری نکرده‌آیم دلیلش این بوده که سندی نداشته‌ایم ولی اکنون می‌توانیم در آنجا اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.»


سعادتمند در بحث اضافه کردن به دارایی های استقلال تاکید کرد: «فقط و فقط نباید به این فکر کنیم که امروز بازی را ببریم که البته این مهم است ولی باید به داشته‌های خود هم چیزی اضافه کنیم و من این کار را می‌کنم. تا جایی که بشود ما به دارایی‌های استقلال اضافه می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا به سمت توسعه پیش برویم.»

دیدگاه‌ها